Ingen bæsj

missP85

Betatt av forumet
Lille mann har ikke bæsjet siden torsdag. Han er noe sutrete.. Men virker ikke kjempe plaget. Han drikker kun mme.. Grunn til bekymring??

Det beste er om de bæsjer hver dag når de får mme. Om det går lang tid kan det være forstoppelse på gang. Som regel går det bra tror jeg, men jeg ville prøvd med litt malt i melka. Skal gjøre det lettere for dem å få det ut. Vet det er noen som har måttet gå over til hipp, for nan kan være litt hardt for de små magene :-) lykke til!

Ja lurer på om jeg skal skrifte merke. Han drikker så sykt masse.. Han vil ha mat ofte. Han får fast malt i melka men nå har jeg gitt litt mere. Han er veldig sutrete i kveld men han er også super trøtt. Blir helt rabiat når han er trøtt. Er ikke farlig for dem at det går to døgn?

Hadde prøvd sviskesaft siden han allerede får malt. Gir du for mye malt kan han få magevondt.

Åh det visste jeg ikke... Får kjøpe sviske saft i morgen. Han sover nå.. Da har han hvertfall ikke veldig vondt. Smører rumpe hullet med olje. Pleier å hjelpe.. Jeg skal feire bare han bæsjer. Hvor lenge kan et barn på mme gå uten avføring før man bør kontakte lege?

Åh det visste jeg ikke... Får kjøpe sviske saft i morgen. Han sover nå.. Da har han hvertfall ikke veldig vondt. Smører rumpe hullet med olje. Pleier å hjelpe.. Jeg skal feire bare han bæsjer. Hvor lenge kan et barn på mme gå uten avføring før man bør kontakte lege?
Sniker her fra juli. Har ei jente vi har slitt mye med magen med. Gått på mme siden midten av august.

Vi fikk beskjed om å regulere med mer malt. Det gjorde vi til hun ble 4 mnd. Nå gir vi endel pære og. Det hjelper :) og svisker i grøten. Men vi har endel malt i hver flaske. Gav ikke mer magevondt her. Heller verre om hun fikk mindre.

Men vår er en annahver dag- bæsjer. Hs var ikke fornøyd med det og mente maks halvanna døgn. Og så lege. Men vet du.. hun plages ikke. Og ofte kommer det 2 bæsjebleier den dagen de kommer. Så lenge den er myk og ikke hard så bekymrer jeg meg ikke.

Ser det ut som det plager han? Tenker at du må heller se ann hele formen. Er det tydelig at han ikke fpr av magen og har vondt er det en ting. Men hvis ikke, annahver dag er helt ok. vi får magevondt her om det går til natta på nærmere døgn 3. Men da kommer eksplosjonen :p Gjør du slle triksa i boka? Varmt bad, sykle med beina, halvsitte i fanget med bøyde føtter. Alt som gir trykketrang. Å ligge på mage her får ut masse luft på vår og ofte bæsjen :)

Takk ja gjør alle triks i boka. Han bæsjer ikke hver dag. Aldri gjort. Og som du sier.. Når det først kommer da eksploderer det. Han tømte magen veldig tirsdag og onsdag. Kom litt torsdag og nå stopp igjen. Han klager men ikke veldig. Han klager også veldig når han er trøtt. Vært masse blid i dag også. Smiler og full fart. Syntes ikke han virker noe mer utenfor, bitte litt mer sutring.
Jeg er usikker på å kontakte lege? Jeg takler at han sutrer, vil bare ikke det skal være farlig for han. To døgn siden bæsj nå i kveld... Håper det kommer snart

Back
Topp