Ingefærpiller?

Lille-mamma-mor

Augustspire 2014
Augustmødrene 2014
Er det noen som har prøvd ingefærpiller? Liker ikke ingefær, men piller kan jeg klare. Noen som har hatt god effekt mot kvalme ved å ta det?

Jeg har prøvd alt, men har innsett at det eneste som fungerer for meg er å småspise hele tiden. Slik at jeg aldri blir sulten eller mett. Men det er jo bare å prøve, mulig det fungerer bra for deg :)

Problemet er at jeg brekker meg eller blir verre når jeg prøver å småspise.. Sitter på jobb og sliter.

Har tatt en del ingefær piller, da var jeg ikke gravid. Funket mot kvalmen iallefall.
Har du prøvd sea band?

Problemet er at jeg brekker meg eller blir verre når jeg prøver å småspise.. Sitter på jobb og sliter.

Huff.. Det er ikke noe særlig. :( Blir du dårlig av alt du prøver å spise? Oppskjært frukt eller grønnsaker er det som fungerer best for meg. Hvis jeg begynner å spise ting som lukter mye eller smaker for mye brekker jeg også meg. Smoothie er også noe som har lindret det litt for meg hvis jeg ikke klarer å spise. Har lagt merke til at kvalmen henger litt sammen med at blodsukkeret mitt blir lavt. Det er ihvertfall de tingene som har fungert for meg.

Back
Topp