Ingefær mot kvalme

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
idag rådet legen meg til å drikke ingefær te mot kvalmen. Har laget min første kopp nå og håper på resultater! Erfaringer?

Jeg har kjøpt denne på helsekosten.
9aa90af0c27dae9ba34d9ad95d61eb2c.jpg
tror den hjelper. Får ned frokosten og lunsj

Må også anskaffe det :p
Ingenting annet enn vann, eller Nestea white peach jeg klarer, og drikke nå. Enten får jeg halsbrann eller så smaker det pyton.

Må også anskaffe det :p
Ingenting annet enn vann, eller Nestea white peach jeg klarer, og drikke nå. Enten får jeg halsbrann eller så smaker det pyton.

Ingefær smaker ganske pyton det også :p men syns jammen det hjalp litt, men har ikke turt å reise meg i tilfelle kvalmen da kommer tilbake for fult :p

Ingefær smaker ganske pyton det også [emoji14] men syns jammen det hjalp litt, men har ikke turt å reise meg i tilfelle kvalmen da kommer tilbake for fult :p
Jeg hadde det privilegum at jeg alltid ble kvalm av ingefær. Hjalp lite at alle anbefalte ingefær ved sist svangerskap. Men noen måneder siden. Har det vært greit... ikke godt men ok. Tror det hjelper litt vært fall

Jeg hadde det privilegum at jeg alltid ble kvalm av ingefær. Hjalp lite at alle anbefalte ingefær ved sist svangerskap. Men noen måneder siden. Har det vært greit... ikke godt men ok. Tror det hjelper litt vært fall

Jeg skjønner ikke at ingen har anbefalt meg dette før.. ikke i forrige svangerskap heller, og da var jeg enda dårligere en nå!

Kutter noen skiver frisk ingefær og har oppi drikkeflaska. Om det hjelper vet jeg ikke...

Den chai ingefær teen er veldig god synes jeg [emoji4] Synes det mildner kvalmen noe også får man i seg væske [emoji4]

Den chai ingefær teen er veldig god synes jeg [emoji4] Synes det mildner kvalmen noe også får man i seg væske [emoji4]
Synes det er lettere å drikke noe med ør lite smak.

Så ingefær eller sitron funker.

Hilsner kvalmen så du sier.

Var en uke jeg var sykt flink å drikke vann. Denne får jeg det så vidt ikke i meg.

Igår var jeg dårlig i hele dag glemte helt av teen. Kom på den før jeg skulle legge meg. Drakk den. Ente opp med å være oppe en time til for jeg hadde det så bra. Samme i mårrest klarte jeg å komme meg ut av huset. Så ingefær hjelper.

Igår var jeg dårlig i hele dag glemte helt av teen. Kom på den før jeg skulle legge meg. Drakk den. Ente opp med å være oppe en time til for jeg hadde det så bra. Samme i mårrest klarte jeg å komme meg ut av huset. Så ingefær hjelper.

Det er min opplevelse også, jeg er elt overbevist om at det hjelper. Men spesielt godt er det ikke, og noen ganger drøyer jeg derfor litt for lenge med å drikke det og da ender jeg opp med brekninger...
men nå får jeg i meg mat igjen, først ingefær også mat. Funker bra!

Det er min opplevelse også, jeg er elt overbevist om at det hjelper. Men spesielt godt er det ikke, og noen ganger drøyer jeg derfor litt for lenge med å drikke det og da ender jeg opp med brekninger...
men nå får jeg i meg mat igjen, først ingefær også mat. Funker bra!
Samme her, utsetter den og blir heller værre. Men når den fungerte så godt i går. Så må jeg huske det.

Jeg tar tabletter med blant annet ingefærekstrakt, har vært i relativt god form i dette svangerskapet, men jeg aner jo ikke om de er en medvirkende årsak eller ikke.

Back
Topp