Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk ikke over termin, men ble igangsatt. Ballongen ble satt inn etter noen dager med mosningstabletter uten hell, den falt ut etter 23 timer uten å gjort noen verdens nytte for seg![]()
Jeg fikk riestimulerende intravenøst og det førte til slutt til at fødselen startet og vannet gikkåh Hva gjorde de videre da for å få i gang fødselen?
Så raskt Var du moden før du fikk satt inn ballong?Ble igangsatt med ballong dagen før termin. Kroppen min tok hintet med en gang, så jeg fikk gode rier nesten med det samme, og babyen ble født rundt fem timer etterpå.
Så raskt Var du moden før du fikk satt inn ballong?
Ble igangsatt på termin med ballong. Hadde ingen tegn til modning utover myk livmorhals. Fikk regelmessige murringer med én gang etter innsett og de rok seg raskr opp. 3,5 t seinere gikk vannet og jeg hadde 4 cm åpning, 15t etter innsett var bsby uteNoen her som har erfaring med igangsettelse over termin med ballongkateter uten å være særlig moden? Hvordan gikk det?
forresten hadde dere med urinprøve på igangsettelsesdagen?