Informere leder om situasjonen?

Jeg hadde ikke sagt noe før du faktisk er i gang med forsøk hadde jeg vært deg, eller litt før. Men det er fint å ha en åpen dialog med leder, det gjør det jo litt enklere med logistikken. Men om oppstart ikke er enda så hadde jeg ventet :)
Men jeg står på ringeliste, så det kan liksom bli før. Det er liksom det jeg tenker på. Men uansett så blir det jo ikke i morgen.
 
Men jeg står på ringeliste, så det kan liksom bli før. Det er liksom det jeg tenker på. Men uansett så blir det jo ikke i morgen.
Si fra kanskje når du får timen til forsamtalen? :) Det må jo klaffe med mens og kapasitet på klinikken når oppstart blir etter samtalen også. Det tar dessverre litt tid før man kommer i gang er min erfaring, venting på prøvesvar og venting på brev, men når man først er inne i systemet så går det raskere. Nå er jeg på st.olavs da, så vet ikke hvordan det er i porsgrunn.
 
Jev er i tenkeboksen selv fortiden, men tror jeg kommer til å si noe når jeg har vært til forsamtale og vet mer om hvordan det blir mtp behandling. Så før det kommer jeg til å avvente.
Har en ganske ok sjef, men det er jo alltids det lille usikkerhetsmomentet og at man ikke vil være til bry i en allerede krevende hverdag.
 
Si fra kanskje når du får timen til forsamtalen? :) Det må jo klaffe med mens og kapasitet på klinikken når oppstart blir etter samtalen også. Det tar dessverre litt tid før man kommer i gang er min erfaring, venting på prøvesvar og venting på brev, men når man først er inne i systemet så går det raskere. Nå er jeg på st.olavs da, så vet ikke hvordan det er i porsgrunn.
Ja. Det jeg kanskje tenker. Nå er vi veldig godt utredet i forkant da. Håper det går fort. Har allerede vært i kontakt med de for å opprette alt de trenger. Håper det bare er forsamtale og rett på :talk017
 
Back
Topp