Informasjonstråd om skjult gruppe

Forumansvarlig

Elsker forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Hei,

Her kan du lese informasjon om den skjulte gruppen, og hvordan du får tilgang. Vennligst les hele tråden før du stiller spørsmål :)

Desember 2021 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
  • Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 1 måned.
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang:

- Send pm til Tilgangsansvarlig!

Tilgangsansvarlig for denne gruppen er ElskerJesus♡ og Willeikke

Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :) En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!

____________________

Slik sjekker du hvor mange innlegg du har :

Bruk søkefunksjonen:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

Stikkord -
La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn nicket ditt
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg termingruppen din

Tell :)
___________________


Dere kan, som en samlet gruppe, endre på to av reglene:
  • Hvor lang tid man har vært medlem
  • Hvor mange innlegg man har skrevet før man kan få tilgang til skjult.
F.eks kan man øke til 150 innlegg og samtidig sette ned til 2-3 uker. 2 uker må man minimum ha vært medlem, det er absolutt nederste grense.

Om reglene skal endres må jeg få beskjed per PM av tilgangsansvarlig.
Husk at skjult gruppe er deres gruppe der dere sammen bestemmer.
 
Fint om dei som sender melding til oss, først sjekker at dei oppfyller krava, og skriver til oss på melding: eg oppfyller krava og vil bli medlem. På den måten veit me at du har forstått, sjølv om me såklart dobbeltsjekke likevell :)
 
Hvor kan man se hvor lenge man har vært medlem?:angel7

Har planer om å nå 50 innlegg i dag, men vet at det er en stund til jeg har vært medlem en måned, husker bare ikke datoen jeg meldte meg inn:happy:
 
Hvor kan man se hvor lenge man har vært medlem?:angel7

Har planer om å nå 50 innlegg i dag, men vet at det er en stund til jeg har vært medlem en måned, husker bare ikke datoen jeg meldte meg inn:happy:
Medlem siden: 5 Apr 2021
 
Og alle som har fått banner er godkjente og kan bare labbe in i skjult.
 
Det kan ta litt tid før ein blir lagt inn. Det er ikkje meg og Willeikke som styrer sjølve inngangen, me sjekker om dere oppfyller kravene, så gir vi beskjed til forumsansvarlig om hvem som ønsker tilgang. Dei legger f.eks ikkje til i helgene og mest sannsynlig ikkje på kveld/netter og slikt. Om det går 2-3 dager utenom helg og du enda ikkje har fått tilgang kan du sende PM på ny til oss, kanskje har det skjedd ein feil eller du har blitt glemt :)
 
Skulle inn og telle nå, men fikk bare opp 11 og telte over 20 hin dagen. Er det kanskje noe feil nå?
 
Skulle inn og telle nå, men fikk bare opp 11 og telte over 20 hin dagen. Er det kanskje noe feil nå?
Du har 12 innlegg i Desember 2021. Delta aktivt i lekene våre så får du opp innleggene fort.
 
Skulle inn og telle nå, men fikk bare opp 11 og telte over 20 hin dagen. Er det kanskje noe feil nå?
Det er noe feil med systemet etter at de byttet server. Så alt man har skrevet før en viss dato blir ikke talt med for tiden. Håper de får fikset det raskt
 
Det er noe feil med systemet etter at de byttet server. Så alt man har skrevet før en viss dato blir ikke talt med for tiden. Håper de får fikset det raskt
Nei du tulla?
Eg hadde over 20 sist eg telte og no bare 11... det håpa eg blir fiksa asap!
 
Det skal jo noe til for å nå 50 innlegg da, om man må starte en tråd 50 ganger. Jeg nærmer meg jo 190 innlegg og har vært aktiv her inne i flere mnd, rart at jeg ikke får bli med.
 
Det skal jo noe til for å nå 50 innlegg da, om man må starte en tråd 50 ganger. Jeg nærmer meg jo 190 innlegg og har vært aktiv her inne i flere mnd, rart at jeg ikke får bli med.
Ikke 50 tråder, men 50 innlegg i terminforumet :) og du må selv be om tilgang fra en av de to tilgangsansvarlige, det går ikke automatisk
 
Back
Topp