Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke blitt lagt til enda ser det ut somEr det noen som får opp den skjulte gruppen? Det gjør ikke jeg
Jeg har fått lagt deg inn , venter bare på godkjenning . Vi har slitt litt med errorJeg har ikke blitt lagt til enda ser det ut som
Har fått ordnet nå slik at gruppen er synligJeg har ikke blitt lagt til enda ser det ut som
Fått lagt deg inn , venter bare på godkjenningSer jo flere og flere med «Stjerneskuddene2024» banner på, så kanskje funker selv om dere får error?
Hun har fått godkjenning, la hun til tidligereFått lagt deg inn , venter bare på godkjenning
Ja, så dere sleit litt med error. Men bra det har ordna seg nå daJeg har fått lagt deg inn , venter bare på godkjenning . Vi har slitt litt med error
Oida Tror du får sende en meld til forumansvarligOmg, jeg har blitt lagt til i januargull 2023 istedenfor stjerneskuddene 2024
Jeg fant det! Det var litt for lett, jeg lette helt andre plasserHvordan kommer jeg meg inn på dette skjulte forumet? Jeg ser det står vedsiden av nicket mitt at jeg er medlem der, men skjønner ikke helt veien videre
Jeg ser den ikkeHar fått ordnet nå slik at gruppen er synlig
Jeg ser den ikke
Jeg ser den ikke
Det lurer jeg også på. Ser så mange som har banneret vårt allerede…Jeg sendte melding på mandag og ba om å få bli med, tar det lang tid eller har jeg gjort noe feil?
Da er det noe som skurrer. Er det på mobil eller pc? Bruker kun mobil her så vet ikke om det er forskjell om en bruker pc?Vis vedlegget 407198 Sånn ser det ut hos meg.
Har sendt at du vil bli medlem, venter bare på at forumansvarlig skal legge deg tilDet lurer jeg også på. Ser så mange som har banneret vårt allerede…
Samme på mobil og Pc. Den skjulte tråden er veldig skjult for meg. Jeg har også søkt om å bli medlem, men ikke fått det banneretDa er det noe som skurrer. Er det på mobil eller pc? Bruker kun mobil her så vet ikke om det er forskjell om en bruker pc?
Da er det derfor du ikke ser det. Kun de som er medlem i gruppen ser den. Men nå har jeg sendt at du ønsker tilgangSamme på mobil og Pc. Den skjulte tråden er veldig skjult for meg. Jeg har også søkt om å bli medlem, men ikke fått det banneret