informasjon

MJ-Mamma

Glad i forumet
Jeg kan informere om at Missfantasy nå er på sykehuset og skal ha babyen(i følge det hun sier selv),men vi stoler ikke helt på henne.
Jeg kan komme innom dere å gi beskjed når vi vet mer sikkert hvis dere vil/ønsker det...

hvis dere avviser meg på grunn av det i går så er det greit,men som sagt så får dere gi beskjed når dere vil vite om den virkelige babyen har kommet eller ikke,hvis dere tror på meg da???

vil gjerne høre hva som skjer

ORIGINAL: Lisbeth83

vil gjerne høre hva som skjer
signerer

vet ikke om jeg har så veldig lyst å høre noe mer om missf. er så vannvittig skuffet.... har gått rundt her og tenkt såå mye på de og så får vi høre dette!!!

ja det syns jammen eg og...
merkeleg at ho ikkje vil ha kontakt med systra si men tar på seg oppgåva med å informere her inne..
HENGER IKKJE PÅ GREIP SPØR DE MEG!!!!
skjerp deg seier eg bare!!!

ORIGINAL: ale82

vet ikke om jeg har så veldig lyst å høre noe mer om missf. er så vannvittig skuffet.... har gått rundt her og tenkt såå mye på de og så får vi høre dette!!!

signerer denne jeg.

Hei, vi er nok veldig skuffet her inne og føler oss grundig lurt, mange er nok også ganske sinte på missfantasy som har lurt oss så til de grader trill rundt... hva som er fakta eller ikke fakta vet vi jo ikke sikkert og det vil nok ta lang tid før vi tør stole på slike historier igjen... [8|] For hennes egen del håper jeg at hun får proffesjonell hjelp til å takle den "krisen" hun er inne i.

Ingenting som har skjedd enda,jeg får ikke informasjon fra Missfantasy selv heller,jeg får informasjon fra mor...
Hun er hjemme igjen fra sykehuset for det var ikke igang det gangen heller...

ORIGINAL: Lille0My

Hmmm...ikke greit å vite hva man skal tro her.......

Mamma til 3: Det er ikke du som er MissFantasy oxo da? At du spiller et dobbelspill??

Ja, har vært inne på den tanken, jeg også. Kanskje er Missfantasy, Missfantasymann og Mamma til 3 en og samme person som bare driver gjøn med oss...? Best å ikke bruke for mye energi og tankekraft på dette mere. Kommer ingen vei med det likevel. Blir bare lei og nedfor av det [8|]

ORIGINAL: BabyMama

ORIGINAL: Lille0My

Hmmm...ikke greit å vite hva man skal tro her.......

Mamma til 3: Det er ikke du som er MissFantasy oxo da? At du spiller et dobbelspill??

Ja, har vært inne på den tanken, jeg også. Kanskje er Missfantasy, Missfantasymann og Mamma til 3 en og samme person som bare driver gjøn med oss...? Best å ikke bruke for mye energi og tankekraft på dette mere. Kommer ingen vei med det likevel. Blir bare lei og nedfor av det [8|]

det ville jo vert helt tragisk for vedkommende!

men missfantasymann eksisterer ikke,tidligere har hun skrevet hvor idiotisk han syns det vsar at hun var her inne og hvordan han ikke kunne forstå at hun skulle ta magebilde å legge ut her.

tviler på at han plutselig får seg bruker å informerer oss her.[8|]

Jeg blir så irritert på de greiene her,og ikke minst skuffet på at noen kan tulle med slikt.Samtidig vet jeg ikke hvem jeg tro mest på[8|]Jeg har mistet to barn selv og det er bare noe man ikke tuller med sier nå jeg.Jeg blir bare irritert på de som ikke bryr seg ett dugg om andres følelser[:o]

Jeg kjenner også at jeg er skuffet og irritert. Men jeg tror at tapet av Sindre har gjort
at hun har fått så store problemer at hun ikke skjønner helt konsekvensene av løgnene
eller kanskje ikke har helt kontroll over det hun sier.

Øsnker at hun får hjelp til å takle problemene sine og at vi inne på juniklubben klarer å
legge dette bak oss, og forstatt tør å stole på hverandre.

Back
Topp