Lurt!Bruk lekene under Våre leker, og alle innlegg om hvor langt du er på vei, hvor mange prosent, hvor lenge til.. osv, så går det plutselig unna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurt!Bruk lekene under Våre leker, og alle innlegg om hvor langt du er på vei, hvor mange prosent, hvor lenge til.. osv, så går det plutselig unna
Lurer jeg og påHvordan ser man hvor mange innlegg man har skrevet?? husker ikke fra sist
Jeg har lagt ut en beskrivelse på det under tråden "Skjult forum", tror det ligger på siste side i den trådenLurer jeg og på
Jeg har vært i novembergruppa siden 17 februar og har 609 innlegg her (utenom skjult), så det går plutselig unnaLurt!
Men. Hvordan holder jeg kontroll på det? tror jeg har 14 nåJeg har vært i novembergruppa siden 17 februar og har 609 innlegg her (utenom skjult), så det går plutselig unna
Du har forresten skrevet 39 innlegg i novembergruppaLurer jeg og på
Jeg har skrevet en beskrivelse på det i tråden som heter "Skjult forum", tror det er på siste sideMen. Hvordan holder jeg kontroll på det? tror jeg har 14 nå
Har jeg? Takk for info. Nå lese en gang til, leste men har vist ikke fått det med meg.Du har forresten skrevet 39 innlegg i novembergruppa
Du har skrevet 45 innleggFinner ikke ut hvor mange jeg har
Da skal jeg ha tippa 50Du har skrevet 45 innlegg
Alle tråder under november 2023Hei. Er det kun her det skal skrives innlegg, el hvor som helst?
Du må sende mld til tilgangsansvarlig @*Maya* når du har fylt alle kraveneJeg skal ha oppnådd alt nå, så snart admim i terminlistetråden legger meg inn etter at jeg skrev kommentar
Haha, se det ja. Tusen takk! Da skal jeg gjøre detDu må sende mld til tilgangsansvarlig @*Maya* når du har fylt alle kravene