Informasjon om skjult gruppe for mars 2023

Fungerer det nå Ypsilon? Moderator har bekreftet at du er lagt til.
Ja, takk :) Men samtidig mista jeg tilgangen til Februar sitt skjult forum. Må være noe rart med kontoen min tenker jeg..
 
Ja, takk :) Men samtidig mista jeg tilgangen til Februar sitt skjult forum. Må være noe rart med kontoen min tenker jeg..
Merkelig! Gå til teknisk forum å spør om hjelp. Du skal jo ikke miste tilgang!
 
Jeg har så lyst å være med, men har vel nå sånn 3 innlegg eller noe ‍♀️ Hva skjer i mellomtiden mens alle går inn i lukket gruppe?
 
Jeg har så lyst å være med, men har vel nå sånn 3 innlegg eller noe ‍♀️ Hva skjer i mellomtiden mens alle går inn i lukket gruppe?
Ikke noe spes skjer i mellomtiden, du får jo sett og deltatt på alt i den åpne delen av termingruppen i mens. Er jo masse aktivitet her i den åpne delen også. Så skriv masse her og bli med på lekene i "Våre leker" også, så skal du se du når 50 innlegg i en fei :)
 
Alle innleggene blir ikke registrert via den søkemotoren, har 50 innlegg men er bare 47 som er registrert :rolleyes: noen andre som har opplevd dette?
 
Alle innleggene blir ikke registrert via den søkemotoren, har 50 innlegg men er bare 47 som er registrert :rolleyes: noen andre som har opplevd dette?
Når jeg søker på deg ser jeg 52 innlegg i gruppa. Har du husket å krysse av for å inkludere innlegg i underforum?
 
Når jeg søker på deg ser jeg 52 innlegg i gruppa. Har du husket å krysse av for å inkludere innlegg i underforum?
Hm, ja uten det ble det bare litt over 30. Merkelig at du får noe annet..
 
Har skrevet over 50 innlegg nå og sendt forespørsel om medlemskap i hemmelig gruppe:)
 
Hei! Får ikke sett hvor mange innlegg, jeg har, får bare at siddn ikke fungerer. Kan noen sjekke for meg? <3
 
Back
Topp