Andre på den samme listen er lagt til iallefall...Jeg har spurt Moderator. For du står på en liste som skal være lagt til.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Andre på den samme listen er lagt til iallefall...Jeg har spurt Moderator. For du står på en liste som skal være lagt til.
Fungerer det nå Ypsilon? Moderator har bekreftet at du er lagt til.Hm, jeg sendte melding en stund før deg og har enda ikke fått tilgang
Ja, takk Men samtidig mista jeg tilgangen til Februar sitt skjult forum. Må være noe rart med kontoen min tenker jeg..Fungerer det nå Ypsilon? Moderator har bekreftet at du er lagt til.
Merkelig! Gå til teknisk forum å spør om hjelp. Du skal jo ikke miste tilgang!Ja, takk Men samtidig mista jeg tilgangen til Februar sitt skjult forum. Må være noe rart med kontoen min tenker jeg..
Har sendt en melding til moderatoreneMerkelig! Gå til teknisk forum å spør om hjelp. Du skal jo ikke miste tilgang!
Ikke noe spes skjer i mellomtiden, du får jo sett og deltatt på alt i den åpne delen av termingruppen i mens. Er jo masse aktivitet her i den åpne delen også. Så skriv masse her og bli med på lekene i "Våre leker" også, så skal du se du når 50 innlegg i en feiJeg har så lyst å være med, men har vel nå sånn 3 innlegg eller noe Hva skjer i mellomtiden mens alle går inn i lukket gruppe?
Bruk lekene, så kommer du raskt til 50 innleggJeg har så lyst å være med, men har vel nå sånn 3 innlegg eller noe Hva skjer i mellomtiden mens alle går inn i lukket gruppe?
Når jeg søker på deg ser jeg 52 innlegg i gruppa. Har du husket å krysse av for å inkludere innlegg i underforum?Alle innleggene blir ikke registrert via den søkemotoren, har 50 innlegg men er bare 47 som er registrert noen andre som har opplevd dette?
Hm, ja uten det ble det bare litt over 30. Merkelig at du får noe annet..Når jeg søker på deg ser jeg 52 innlegg i gruppa. Har du husket å krysse av for å inkludere innlegg i underforum?
Nå kom alle opp når jeg søkte, kan være det bare har tatt litt tidHm, ja uten det ble det bare litt over 30. Merkelig at du får noe annet..
Lagt deg tilSendte fellesmelding til alle 3 på mandag! Mulig å bli lagt til snart ? @litapi @Molle @_tredjepåveil
Finner den ikke. Tar det tid før jeg får den opp?Lagt deg til
Ja den må godkjennes av forumsansvarlig først. Håper det kommer snart, vi har tydeligvis glipp på din dessverre.Finner den ikke. Tar det tid før jeg får den opp?
57Hei! Får ikke sett hvor mange innlegg, jeg har, får bare at siddn ikke fungerer. Kan noen sjekke for meg? <3