Informasjon om nytt forum

vevina skrev:
grunnen til at jeg har vært på bv flere ganger pr. dag siden jeg meldte meg inn og ikke på en eneste annen baby forum side var pga oppsettet.
det var oversiktelig og enkelt å bruke.
håper det kommer flere forandringer på forumet her, slik at det blir litt bedre.

liker ikke at forums delen er så smal
og ville gjerne hatt knapp nederst på siden for å komme ut av tråden
vil det komme opp markering på trådene som har fått nye innlegg?
for akkurat nå er det veldig uoversiktlig.

liker veldig at det blir mulig å abbonere på tråder så pluss for det!

men syns dessverre forumet er vanskelig å bruke nå, og fargene gjør det ikke bedre!
veldig skuffa over at forumet jeg var så glad i og har brukt utallige timer inne i er så ødelagt.

Sign!

For en nedtur og se dette nye forumet! Jeg fatter virkelig ikke at så innmari mange brukere her inne har ønske om å beholde dette. Men hva vet vel jeg! Veldig skuffende og at dere mister brukere pga dette vil jeg faktisk tro.

ariana1983 skrev:
vevina skrev:
grunnen til at jeg har vært på bv flere ganger pr. dag siden jeg meldte meg inn og ikke på en eneste annen baby forum side var pga oppsettet.
håper det kommer flere forandringer på forumet her, slik at det blir litt bedre.

men syns dessverre forumet er vanskelig å bruke nå, og fargene gjør det ikke bedre!
veldig skuffa over at forumet jeg var så glad i og har brukt utallige timer inne i er så ødelagt.

Sign!

ariana1983 skrev:
vevina skrev:

Sign!

Enaj skrev:
Dette er den største tabben BV har noen gang gjort, å forandre noe som var bra til å bli dårlig. Nei, dette var rett og slett synd!

I ti minutter har jeg sittet her og lest innlegg nå og jeg er enige med de fleste. Dette var skuffende og lite brukervennlig. Elsket BV som det var jeg. Og jeg og sitter her med dundrende hodepine, etter ti minutter.
Denne var dårlige greier.

Desemberskatt2011 skrev:
Kattepus84 skrev:
Dette var desverre veldig tungvindt å bruke....

Da tenker jeg ikke bare på at jeg er vandt med det gammle, men i forhold til forum generelt så var dette dårlige greier...Sorry to say!

Må desverre signere denne..
Synes det er ufattelig uoversiktlig! Beklager! Om det kommer en del ting inn fra det gamle forumet, så kanskje.. For eksempel ser vi jo ikke hvilke tråder som er nye/har nye svar, hvem som er pålogget, det var bedre når underforumene viste, man ser ikke hva som er avstemming (jeg måtte skrive AVSTEMMING i emnet).. Ja, dette er bare litt av det som må endres etter min mening.. Håper dere kan møte oss på halvveien så vi alle blir fornøyde..

signerer denne her.
vil og legge til at alt e blitt veldig lite her inne, tenker da på skrift og sånt, har jo problemer med å lese jo......
likte ikke dett ei d hele tatt eg....gleder meg ikke til å logge inn på bv lenger,så kanskje eg bare kommer te å slette meg............

Nope, inte mye BV för mig längre. Blir sliten i hodet av å va här. Ingen kos längre nej. Detta var en stoooooor tabbe för BV!!!!

Jeg får stadig opp beskjeden "page could not be loaded", hva er det som gjør det? Er jo rett og slett kjedelig om det skulle blir sånn når dere lanserer nytt forum. Tror kanskje jeg likte det gamle forumet bedre jeg.

Ai, det var da fryktelig til surmuling!

sikker på det blir bra når alt er up-and-running og folk er vant til det.

Prikken har jo skrevet at det gamle forumet holdt på å takke for seg, og litt oppgraderinger har da aldri skadet noen.

Ser btw ingen reklame på høyre side jeg?
men det er liiitt irritabelt at det har blitt smalere da.. men ikke nok til å utløse migrene her i huset ihvertfall, hahah..

Back
Topp