Info vedr. skjult gruppe!

Tror vi får gruppe i neste uke.

Man må ha 50innlegg, et nick, stå oppført på terminliste og ha vært medlem på bv 1mnd. (Mener jeg). Når man oppfyller alle krav, sender man melding til den som er TGA (tilgangsansvarlig) og ber om å få bli med.
men er det sånn at vi som "er her" akkurat nå får automatisk tilgang? eller blir vi kasta ut når den skjulte er i gang?

men er det sånn at vi som "er her" akkurat nå får automatisk tilgang? eller blir vi kasta ut når den skjulte er i gang?

Om du vil inn på skjult og oppfyller kravene, sender du mld til tga. Da får du tilgang. For å være inne på skjult må man være aktiv der inne. Da man ikke vil ha folk der som bare leser...
Inne på skjult kan ikke andre se hva vi skriver. Men det kan jo folk som ikke er medlemmer se nå... Så er på en måte en ekstra trygghet...

Blir nok mer info til uka, da forumet blir opprettet...

Om du vil inn på skjult og oppfyller kravene, sender du mld til tga. Da får du tilgang. For å være inne på skjult må man være aktiv der inne. Da man ikke vil ha folk der som bare leser...
Inne på skjult kan ikke andre se hva vi skriver. Men det kan jo folk som ikke er medlemmer se nå... Så er på en måte en ekstra trygghet...

Blir nok mer info til uka, da forumet blir opprettet...

hvor ofte må man være aktiv og sånt da? ikke fordi jeg har tenkt å bare lese, men fordi det hender at jeg har andre ting å gjøre i perioder..

hvor ofte må man være aktiv og sånt da? ikke fordi jeg har tenkt å bare lese, men fordi det hender at jeg har andre ting å gjøre i perioder..

"Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)"

Beklager, lommetasting :p

50 innlegg skal jeg vel alltids klare.. men må uansett vente til jeg har vært medlem en måned. Meldte meg inn noen dager etter positiv test, så er vel halvveis nå ca..

Back
Topp