Info vedr. skjult gruppe!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig Tamara

I sammarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi nå utarbeidet disse kriteriene:
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Hver termingruppe kan selv lage sine egne kriterier, disse over er bare en standard vi har satt.

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Å, her går jeg glipp av noe :(
Da slutter vel mye av aktiviteten her i det åpne, slik at det blir vanskelig å nå et visst antall innlegg. Vanskelig for meg å bli med da :(

Å, her går jeg glipp av noe :(
Da slutter vel mye av aktiviteten her i det åpne, slik at det blir vanskelig å nå et visst antall innlegg. Vanskelig for meg å bli med da :(
Neida, aktiviteten pleier ikke å dale når en termingruppe får ett skjult rom. Tvert imot. Men mye av det "sensetive" det skrives om blir postet på skjult. Alle kan få tlgang der når de oppfyller kravene. Og kravene er ganske lave.

Jeg foreslår imidlertid at dere venter til slutten av neste uke med å få skjult rom, slik at de fleste med termin i januar har kommet inn hit. Det er så kjipt å komme som de siste også har dere allerede skjult rom som de nye ikke får tilgang til.

De er jeg som lager de skjulte rommene, og det har jeg ikke tid til denne uken, så det blir uansett neste uke ;)

Jeg foreslår imidlertid at dere venter til slutten av neste uke med å få skjult rom, slik at de fleste med termin i januar har kommet inn hit. Det er så kjipt å komme som de siste også har dere allerede skjult rom som de nye ikke får tilgang til.

De er jeg som lager de skjulte rommene, og det har jeg ikke tid til denne uken, så det blir uansett neste uke ;)

Jeg har sendt deg pm i forbindelse med skjult gruppe. Da forstår jeg det slik som at vi får i gang gruppen fra neste uke:)

Tusen takk for svar, da håper jeg at det ordner seg. 50 innlegg høres så mye ut, men jeg får ta tiden til hjelp :)
Det går fort skal du se. Var inne å så nå, du har jo allerede 13 :)
Alle kommentarer på innlegg og innlegg teller ;)

Det går fort skal du se. Var inne å så nå, du har jo allerede 13 :)
Alle kommentarer på innlegg og innlegg teller ;)
hvor ser man hvor mange innlegg man har akkurat her?

Skal gå an å søke. Haker av hvilket forum etc. Kan se om jeg finner link

Hvordan får hver enkelt tilgang på skjult forum?
Det lurer jeg på også. Ser at jeg er ikke på 50 innlegg enda om det er eneste kravet

Tror vi får gruppe i neste uke.

Man må ha 50innlegg, et nick, stå oppført på terminliste og ha vært medlem på bv 1mnd. (Mener jeg). Når man oppfyller alle krav, sender man melding til den som er TGA (tilgangsansvarlig) og ber om å få bli med.

Back
Topp