Info vedr. opptelling / status Termingruppekonkurransen

Prøver ;) Fant endelig Ibux og Pracet! Har lett lenge :p
 
I'll do my very best
 
Godt å se at du skriver :D
 
Tok deg jo ikke igjen så mye på innlegg vi bare tetta hullet mellom oss. Det er jo bra da. ;)
 
Så lenge vi ikke faller nedover på lista ;)
 
Kanskje vi skal spørre om de reglene for utmelding og opptelling. Åssen det funker...Hvis det er som vi tror så lønner det seg å være mange folk, og så melde av en hel haug rett før. Hvis en av de andre gruppene gjør det så kommer jeg til å rope juks. :p
 
ja, sant? Einig i den der ;)

Men eg lurer litt på korleis ho har kontroll på poenga, eg :p Korleis system ho har? :p
 
Lurer også på disse reglene.. Blir jo litt feigt om de er en hel mengde som skriver de første 8-9 dagene for deretter å ditche alle som har lave tall.
 
Ja, men regner med dei har hatt nok konkurranser til å kunne forhindre juks :) at det ikkje er lov etter så og så lenge. Folk veit jo innen onsdagen korleis veka har vert og korleis resten av veka blir?
 
kal jeg skrive et innlegg og rapportere det inn til forumansvarlig? så fåfr vi svar. :)
 
Ja, ta ansvar krica! :D
 
Kan dere se på tråden jeg laget. Vi må huske på og se innom hovedbilde på gruppa så vi får med oss nye tråder. Kjedelig når de forsvinner i mengden. :p Særlig når det er så mye svada i de andre trådene. :p
 
Lei av å lese den kommentaren nå! :p
 
Jeg er som et troll i eske. :p
 
Ja, men litt søtere enn et troll, heldigvis :)
 
Sikkert noen som meldte meg. :p
 
Ja, jeg gjorde det!
 
Back
Topp