Info om start av testing av nytt forum!

Så fint! Det får jo ikke blitt verre, gleder meg til å se! 

Noen som vet om nytt forum er bedre tilpasset ipad også? :)

Jeg elsker det nye forumet! Da jeg først kom innpå og så designet tenkte jeg "shiiit", men oppdaget at det ikke var så innviklet som jeg først trodde :P Men så er ikke jeg så flink med forandringer... Etter å ha tittet litt rundt digget jeg det! <3

Er også interessert i å teste det nye forumet ut. 

MollyMamman skrev:

Jippi, så gøy. Jeg gleder meg til det blir lansert, så vi alle kan ta del i det. 

Lengter ennå tilbake til "gamle" babyverden, Facebook er noe møkk og forum er mye bedre. Hurra hurra!

Og honnør til dere for "trygg" utprøving og informasjon denne gangen! 

takk :-)

det er det :-)

Men vi får dessverre ikke testet den versjonen skikkelig før vi går live ;/  Mer info om dette kommer selvsagt når det nærmer seg.

Åh! Jeg vil også være med å teste! Jeg er kjempespent på det nye forumet og gleder meg til å se hva som skjer der! :D

TonjeJenta skrev:

Utrolig bra at hardbarka brukere får teste det ut før det lanseres :D

I motsetning til forrige bytte av forum.... feil oppdages så mye raskere.
*hæppi hæppi*

ehem.. ikke helt rett det ... sist gang inviterte vi inn alle som ville.. men de kom med lite tilbakemeldinger. kort oppsummert var det noen kommentarer på funksjoner som manglet, og ganske mange på nytt design, der hoveddelebn var positiv til endringene... Teknisk derimot har ikke det nye forumet vært heeelt stabilt.. kan man vel si... ;-)

Back
Topp