Info om start av testing av nytt forum!

J

Janet

Guest

Hei alle sammen,

 skal de 10 første av dere ha fått en PM fra meg med invitasjon til å være med å teste nytt forum.

Vi håper å kunne invitere inn 100 stk totalt. Selv om dette bare er en test er vi veldig spente på tilbakemeldinger fra dere.

Hvor lang tid testingen tar vil avhenge av tilbakemeldingene vi får fra dere og hvilke eventuelle utfordringer vi møter under testingen.

Dette betyr at vi ikke kan gi dere en dato for når vi alle går over til nytt forum. Men vi har et lite håp om at det skal bli før/innen 1.desember.

Vi bruker heller lengre tid på å forsikre oss om at forumet er helt slik det skal være, enn å gå over til det nye hvis det skulle være noe usikkerhet.

Håper flest mulig av dere som mottar invitasjon vil hjelpe oss med testingen og gi oss verdifulle tilbakemeldinger!
 
Det nye forumet er helt fantastisk.

Foreløpig synes jeg det er lettvint, ryddig, morsomt og med masse nye gøyale funksjoner!
hehe. -Det er så lettvint at når jeg har skrevet 1 innlegg i det gamle forumet har jeg skrevet 5 i det nye ;-)

Synes BV har vært veldig flinke i sitt valg av nytt forum! Og jeg GLEDER meg til dette er oppe å går!

Alle kommer rett og slett til å bli så glade ;-)
 
Jeg vil og se 
 


nr 1 Nes H skrev:
etter litt titting rundt syns je oxo det virker bra 



Signerer;-)
 
Dette blir kanonbra dere!!!! Jeg digger det nye, bare å glede seg til det går live!!!
 


Cosacita skrev:
Kan jeg få sjekke det? :)


Skal se om det kan la seg gjøre når vi er klare for og invitere flere :-)
 


ForumAnsvarlig Janet skrev:


Cosacita skrev:
Kan jeg få sjekke det? :)


Skal se om det kan la seg gjøre når vi er klare for og invitere flere :-)

Ok :D
 
Åååå nå ble jeg skikkelig nyskjerrig, håper jeg også kan få prøve det ut snart :) Virker spennende! 
 
Kan bare signere de andre som er inne og tester:-) Er kjempe fornøyd med det jeg har sett så langt,masse nye funksjoner,lettvint og oversiktelig:-) Og så går det fortere:-)
 

Utrolig bra at hardbarka brukere får teste det ut før det lanseres :D

I motsetning til forrige bytte av forum.... feil oppdages så mye raskere.
*hæppi hæppi*

 

Jippi, så gøy. Jeg gleder meg til det blir lansert, så vi alle kan ta del i det. 

Lengter ennå tilbake til "gamle" babyverden, Facebook er noe møkk og forum er mye bedre. Hurra hurra!

Og honnør til dere for "trygg" utprøving og informasjon denne gangen! 

 
Back
Topp