Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar dere eller har dere tenkt og ta denne vaksinen ?
Jeg har nemmelig ikke tatt den før , eller en gang for noen år tilbake pga jobbet da i hjemmesykepleien og vi fikk tilbud om og ta den gratis den gangen..
men tenker litt no når vi er gravide liksom
Jeg kommer ikke til å ta den. Helsa mi kommer desverre i første rekke og jeg kan ha ganske kraftige reaksjoner på vaksiner, så jeg får ikke ta under ivf eller graviditet. Sist måtte jeg utsette hpv-vaksinen pga ivf, og det var greit.
Du har virkelig misforstått hva jeg mener. Orker ikke legge ut om det, det er ikke alle som kan ta dem selv om de er i risikogruppene som blir beskrevetVil bare si at HPV vaksinasjonen ikke er anbefalt under graviditet, kontra influensavaksinen som i høyeste grad er anbefalt. Den er ikke anbefalt for at du ikke skal smitte andre, men for at man har høyere risiko for alvorlig sykdom som følger av influensa når man er gravid.
Jeg ville bare oppklare dette. Sannsynligvis sitter det andre og tenker «helsa mi kommer også først» og det er jo nettopp derfor den er anbefalt.
Hva du gjør legger jeg meg ikke opp i
Vil bare si at HPV vaksinasjonen ikke er anbefalt under graviditet, kontra influensavaksinen som i høyeste grad er anbefalt. Den er ikke anbefalt for at du ikke skal smitte andre, men for at man har høyere risiko for alvorlig sykdom som følger av influensa når man er gravid.
Jeg ville bare oppklare dette. Sannsynligvis sitter det andre og tenker «helsa mi kommer også først» og det er jo nettopp derfor den er anbefalt.
Hva du gjør legger jeg meg ikke opp i
Jeg får den også igjennom jobb, har gitt beksjed til jobben at jm ikke ville jeg skulle ta den før 2trimester. Så da skal jeg bare ta den etter de andre