Influense

Lilletåa

Elsker forumet
Nå har jeg hatt en runde med sykdom her og anbefaler alle å ta vaksine mot influensaen, det skal jeg gjør når jeg er helt frisk, for dette unner jeg ingen..

Har vert sååå slapp, og bare sovet og sovet... ;( Ikke klart noen ting, og det tar lang tid å bli frisk kjenner jeg.

Noen andre som har fått det?

Fikk influensa på fredag,vært på sofaen å sovet inhele helga som var. Ikke gfådt gjort noe,migrene lignende hodepine,vondt i nakken,øyner.. nå er det bare litt snørring igjen så er jeg frisk :) skal ikke ta vaksinen,nå har jeg hatt drt så da får jeg det ikke på nytt :)

Ligger her og, hodepinen er det værste med hele greia! Har ligget siden tirsdag, kjenner jeg er på bedringensvei, men er sykemeldt ut helga. Fremdeles hodepine og feber, men halsen er ikke så vond lengre...

Nå har jeg hatt en runde med sykdom her og anbefaler alle å ta vaksine mot influensaen, det skal jeg gjør når jeg er helt frisk, for dette unner jeg ingen..

Har vert sååå slapp, og bare sovet og sovet... ;( Ikke klart noen ting, og det tar lang tid å bli frisk kjenner jeg.

Noen andre som har fått det?

Skal ta den,men får ikke lov pga jeg er forkjøla nå,og man må visst være frisk :(

Men du trenger jo ikke å ta vaksinen når du er frisk igjen,da er du jo allerede immun så det har ikke noen hensikt.
Men ta den til neste år så slipper du bli syk da.

Fikk influensa på fredag,vært på sofaen å sovet inhele helga som var. Ikke gfådt gjort noe,migrene lignende hodepine,vondt i nakken,øyner.. nå er det bare litt snørring igjen så er jeg frisk :) skal ikke ta vaksinen,nå har jeg hatt drt så da får jeg det ikke på nytt :)
Jeg har hørt at det er i allefall 3 forskjellige virus ute og går, får du det ene, kan du visst få de 2 andre også :o

Jeg har tatt vaksinen fordi jeg var så fryktelig redd for å få influensa. Har hatt det tidligere da jeg var liten osv, men har jo dårlig immunforsvar nå, ville ikke ta noen sjanser.
Ble hoven rundt stikket i 2 dager bare :D

Jeg har hørt at det er i allefall 3 forskjellige virus ute og går, får du det ene, kan du visst få de 2 andre også :o

Jeg valgte og ikke ta vaksinen pga av sprøyteskrekk og jeg vet hvordan kroppen min fungere under influensa :) skikkelig syk i 3 dager og etterdet er det litt snørring i 1 uke kansje :) så npr jeg vet hvordan kroppen reagerer så vet jeg hva jeg skal være obs på,og ringe lege om det ikke blir bedre eller bare værre :) gidd ikke og "overreagere" :)

Det er jo flere virus nå, så du kan godt få influensa igjen selv om du har hatt det.

Jeg har tatt vaksinen.

Jeg var syk i 3 uker i høst. Utrolig slitsomt. Var influensa- bihule- hals-betennelse... Var veldig slitsomt.. God bedring!

Jeg valgte og ikke ta vaksinen pga av sprøyteskrekk og jeg vet hvordan kroppen min fungere under influensa :) skikkelig syk i 3 dager og etterdet er det litt snørring i 1 uke kansje :) så npr jeg vet hvordan kroppen reagerer så vet jeg hva jeg skal være obs på,og ringe lege om det ikke blir bedre eller bare værre :) gidd ikke og "overreagere" :)
Det er ikke å "overreagere" å ta vaksina, det er å være ansvarlig :) Men vet du at du ikke blir særlig syk, går det nok helt fint det også :) Det er jo ditt valg. Tenkte sånn jeg også, siden jeg har hatt influensa før osv, men jeg orket ikke å være redd for hva som kunne skje lenger. Så stort problem var det for meg, så redd var jeg for å bli syk etterhvert.

Back
Topp