Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå ringte søstra mi som jobber på legekontor. De hadde fått nytt skriv fra helsedirektoratet. Der sto det at faren for influensa øker ut i graviditeten, og at det et bevist fare for dødfødsel hvis en får influensa.. Samt den beskytter barnet mot influensa første par mnd etter fødsel. Takk for den! Nå ble jeg skikkelig i tvil.. Burde eller ikke burde..Spurte jm. Hun mente at så lenge det ikke var noen risikofaktorer rundt deg, eller en selv er mye syk, så var det strengt tatt ikke nødvendig. Så jeg avventer med det. Ser ikke behovet akkurat nå
Huff, var det Mannnen min å saNå ringte søstra mi som jobber på legekontor. De hadde fått nytt skriv fra helsedirektoratet. Der sto det at faren for influensa øker ut i graviditeten, og at det et bevist fare for dødfødsel hvis en får influensa.. Samt den beskytter barnet mot influensa første par mnd etter fødsel. Takk for den! Nå ble jeg skikkelig i tvil.. Burde eller ikke burde..
Hvordan lungesykdom har barnet dit om jeg kan spørre? Har et barn selv med en kronisk lungesykdom. Hun har ccam (sjelden lungesykdom)jeg skal nok ta den, men det er mest pga av at jeg har en kronisk lungesyk jente hjemme. hun og pleier å ta den
Jeg har landet på at jeg å skal ta denSkal ta den, men det er pga jeg har et lungesykt barn. Derfor tar både jeg,pappan og søsken den.