Influensavaksinen

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Er så usikker. Legen min anbefalte den men jeg er veldig veldig usikker så skal høre med overlegen im

Jeg er usikker selv... Aldri hatt influensa før men. Følger denne jeg :)

Skal ikke ta den. Tok den ikke sist heller.

Jeg kommer ikke til og ta den :-)

Etter å ha snakket med mannen min så bør jeg vel ta den. Men skal høre imorgen å. Han hadde å snakket med en lege....(han er i bransjen ) hehe

Kommer ikke til å ta den. Stoler ikke på at det er trygt. Hadde dessuten en seriøs influensa i januar 2012, og satser på at det beskytter meg en stund til.

Jeg vet ikke om jeg tør å ta den.. har hørt så mange tilfeller om folk som har blitt veldig syke etter vaksinen :(

Manne skal ta den for å beskytte oss, søtt

jeg skal nok ta den, men det er mest pga av at jeg har en kronisk lungesyk jente hjemme. hun og pleier å ta den

Æsj!!! Glemte å spørre om det på ultralyd nå. Får vente 3 uker til neste ultralyd

Spurte jm. Hun mente at så lenge det ikke var noen risikofaktorer rundt deg, eller en selv er mye syk, så var det strengt tatt ikke nødvendig. Så jeg avventer med det. Ser ikke behovet akkurat nå :)

Spurte jm. Hun mente at så lenge det ikke var noen risikofaktorer rundt deg, eller en selv er mye syk, så var det strengt tatt ikke nødvendig. Så jeg avventer med det. Ser ikke behovet akkurat nå :)
Nå ringte søstra mi som jobber på legekontor. De hadde fått nytt skriv fra helsedirektoratet. Der sto det at faren for influensa øker ut i graviditeten, og at det et bevist fare for dødfødsel hvis en får influensa.. Samt den beskytter barnet mot influensa første par mnd etter fødsel. Takk for den! Nå ble jeg skikkelig i tvil.. Burde eller ikke burde..

Nå ringte søstra mi som jobber på legekontor. De hadde fått nytt skriv fra helsedirektoratet. Der sto det at faren for influensa øker ut i graviditeten, og at det et bevist fare for dødfødsel hvis en får influensa.. Samt den beskytter barnet mot influensa første par mnd etter fødsel. Takk for den! Nå ble jeg skikkelig i tvil.. Burde eller ikke burde..
Huff, var det Mannnen min å sa

Skal ta den, men det er pga jeg har et lungesykt barn. Derfor tar både jeg,pappan og søsken den.

jeg skal nok ta den, men det er mest pga av at jeg har en kronisk lungesyk jente hjemme. hun og pleier å ta den
Hvordan lungesykdom har barnet dit om jeg kan spørre? Har et barn selv med en kronisk lungesykdom. Hun har ccam (sjelden lungesykdom)

Jeg tar den ikke, og har aldri tatt.

Back
Topp