Influensavaksinen

Spireknoppen

Blir kjent med forumet
Har dere tenkt på om dere skal ta influensavaksinen? Jeg så på kommunsiden her vi bor at det er vaksinering nå og at de anbefaler gravide i 2. og 3. trimester å ta den. Hva tenker dere? Personlig er jeg skeptisk, men vet egentlig ikke hvorfor.

Nei, kommer ikke til å ta den.

Se dette informasjonsbrevet fra folkehelseinstituttet:

http://www.fhi.no/dokumenter/fc21911143.pdf

Jeg kommer ikke til å ta den. Har hatt influensa en gang i mitt liv, og satser på å ikke få det igjen. Tenker det man pr i dag ikke har kunnskap om når det gjelder vaksinen utgjør en større trussel for barnets helse enn den mikroskopiske sjansen for å bli syk og skade barnet gjennom det. 

Tror ikke jeg kommer til å ta den

Snakket med jordmor om det i dag. Hun var skeptisk og viste til svineinfluensavaksinen. Jeg har nok bestemt meg for å ikke ta den.

Veldig skeptisk jeg også.. Har tilbud om gratis vaksine via jobb, men vet ikke hva jeg gjør.. Heller mot å ikke ta..

Veldig skeptisk jeg også.. Har tilbud om gratis vaksine via jobb, men vet ikke hva jeg gjør.. Heller mot å ikke ta..

Jeg kommer ikke til å ta den. Er sjelden syk, og kan ikke huske sist jeg hadde influensa, så da tar jeg ikke sjansen på å ta den.

Back
Topp