Influensavaksine

Jeg forstår det slik! Den skal være gratis for alle i målgruppen, og gravide i 2. og 3. trimester er i målgruppen.:)

Ja, selve vaksinen er gratis :) må vel bare betale en liten egenandel for utstyr eller noe.. har bestilt min influensavaksine til 1.november :p

Noen som vet hvor lang avstand det bør være mellom andre dose covid vaksine og influensavaksine?

Jeg har tatt influensa vaksine en gang, og aldri vært så syk som jeg var den sesongen:hilarious:
Ble først dårlig av vaksinen, to uker senere fikk jeg influensa, som ga meg lungebetenelse, halsbetenelse og ørebetenelse.
Har tatt corona vaksinene, men jeg skipper pent influensa vaksine:p skrekk og gru! Hangla i 2mnder den vintern.

Jeg har tatt influensa vaksine en gang, og aldri vært så syk som jeg var den sesongen:hilarious:
Ble først dårlig av vaksinen, to uker senere fikk jeg influensa, som ga meg lungebetenelse, halsbetenelse og ørebetenelse.
Har tatt corona vaksinene, men jeg skipper pent influensa vaksine:p skrekk og gru! Hangla i 2mnder den vintern.
Ser den, men det skal sies at influensavaksinen er forskjellig fra år til år. Noen ganger treffer den bedre enn andre og andre ganger blir det bom:blackeye:
Etter 1,5 år med restriksjoner og lite sjukdom, er det antatt at vi kommer til å bli oftere sjuke og mer sjuke enn tidligere. På under 1 måned har jeg hatt to runder med kraftig forkjølelse. Det kumulerte til infeksjon, CRP på nesten 200 og sjukehusinnleggelse. Så alt i alt vil jeg oppfordre alle som kan å ta influensavaksina i år.

Back
Topp