Klumpen2018
Forumet er livet
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg har aldri tatt det før, men tror jeg skal gjøre det i år. Vi får muligens tilbud om den gjennom jobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men tror alle gravide får tilbud fra kommunen om vaksinen hvis man er gravid? Siden gravide er i risikogruppen. Sånn jeg forstod det på min fastlege.
Jeg fikk ikke noe tilbud om det sist gang. Jeg tok selv iniativ overfor legen om å få resept.Men tror alle gravide får tilbud fra kommunen om vaksinen hvis man er gravid? Siden gravide er i risikogruppen. Sånn jeg forstod det på min fastlege.
Jeg var ikke i tvil, korona og influensa er en dårlig kombo..
Tok den i fjor, fikk influensa ca 2-3 uker etterpå, merkelig, men kanskje før den hadde rukket å spre seg godt i systemet.
Tok den for 10 dager siden, fikk kjempe elveblest i 3 dager, fra dag 3-5 etter vaksinen.
Spurte legen på kontrolltime hva det kunne komme av og han var ikke i tvil om at det var en bivirkning av vaksinen. Urticaria, som elveblest også heter, er en registrert bivirkning, spesielt hos gravide.
Visst nok ikke farlig for baby og hos meg helt borte etter dag 5.
Vi ble veldig bekymret og googlet masse når det skjedde (i helgen), så kanskje dette hjelper andre som opplever dette!
Jeg var ikke i tvil, korona og influensa er en dårlig kombo..
Tok den i fjor, fikk influensa ca 2-3 uker etterpå, merkelig, men kanskje før den hadde rukket å spre seg godt i systemet.
Tok den for 10 dager siden, fikk kjempe elveblest i 3 dager, fra dag 3-5 etter vaksinen.
Spurte legen på kontrolltime hva det kunne komme av og han var ikke i tvil om at det var en bivirkning av vaksinen. Urticaria, som elveblest også heter, er en registrert bivirkning, spesielt hos gravide.
Visst nok ikke farlig for baby og hos meg helt borte etter dag 5.
Vi ble veldig bekymret og googlet masse når det skjedde (i helgen), så kanskje dette hjelper andre som opplever dette!
Oppdatering. Kjenner litt på at jeg har tatt den i dag føler meg varm. Armen er rød og hoven og gjør faktisk vondt haha. Så vet dere detTok den i dag og er fortsatt ganske fin i formen. Husk at vi gravide skal ikke betale for den. Eller jeg slapp i hvertfall
Tok den i dag og er fortsatt ganske fin i formen. Husk at vi gravide skal ikke betale for den. Eller jeg slapp i hvertfall
Oppdatering. Kjenner litt på at jeg har tatt den i dag føler meg varm. Armen er rød og hoven og gjør faktisk vondt haha. Så vet dere det