Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke tatt den som gravid før, men merket ingenting sist jeg tok den.Dere som har tatt vaksinen tidligere, hvordan er det med bivirkninger og ettervirkninger etter vaksinen?
Jeg har selv akkurat blitt dårlig, vond og sår hals, og hatt mye hodepine de siste 2 dagene. Har ikke tatt koronatest enda, men tenker at det er lurt å ringe legen på mandag å høre. Greit å få høre hva det er, vet ikke hvordan påvirkning en eventuelt influensa har for babyen i magen..?
Fikk ingen bivirkninger da jeg tok den sist jeg var gravid. For babyen er beskyttelsen etter fødsel viktigst.Dere som har tatt vaksinen tidligere, hvordan er det med bivirkninger og ettervirkninger etter vaksinen?
Jeg har selv akkurat blitt dårlig, vond og sår hals, og hatt mye hodepine de siste 2 dagene. Har ikke tatt koronatest enda, men tenker at det er lurt å ringe legen på mandag å høre. Greit å få høre hva det er, vet ikke hvordan påvirkning en eventuelt influensa har for babyen i magen..?
Når tar man den? Er det noen bivirkninger?
Takk for svarjordmor sa på sist kontroll at vaksinen pleide å bli tilgjengelig i sep-okt.
Jeg tenker jeg tar kontakt med legen min i september å hører når jeg kan få ta den
Noen som vet hvor lenge effekten av vaksinen varer? Jeg tok den i mars i år, så lurer på hvor lenge jeg må vente med å ta ny...