Influensavaksine

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Hei. Min gutt på 2 år og 8 mnd har astma og bruker flutide vær dag, og ventoline ved behov. Ved vanlig forkjølelse så har vi som oftest vært på legevakt for å få ekstra medisin på forstøvermaske da han blir helt tett og sliter med og puste.
Så lurte jeg på om det kunne være noe for han å få influensa vaksine? Vet ikke hvordan det er for små barn og skulle få denne.
 
Hei. Min gutt på 2 år og 8 mnd har astma og bruker flutide vær dag, og ventoline ved behov. Ved vanlig forkjølelse så har vi som oftest vært på legevakt for å få ekstra medisin på forstøvermaske da han blir helt tett og sliter med og puste.
Så lurte jeg på om det kunne være noe for han å få influensa vaksine? Vet ikke hvordan det er for små barn og skulle få denne.

Hei,
Det høres ut som din gutt har astma som lett forverrer seg ved virusinfeksjoner til tross for daglig Flutide inhalasjoner og Ventoline ved behov. Ved astma er det hyppigheten og alvorligheten av plagene som avgjør om vi anbefaler influensavaksinen.
Jeg synes det høres ut som en god ide å gi vaksinen til din sønn - fint at du har tenkt på det!
Hilsen Kristin
 
Back
Topp