Influensavaksine?

Bruker78bo

Drømmeromnummer3 <3
Jeg har vært på svangerskapskontroll i dag og ble anbefalt å ta influensavaksine. Hva tenker dere andre om dette? Kommer dere til å ta den?
 
Jeg har tatt den. Min mening er at når den er så anbefalt som den er og den gjør det tryggere for babyen både nå og når h*n kommer ut også så er det ingen grunn til å ikke ta den - ved mindre man faktisk ikke tåler vaksinen f.eks.
 
Jeg tror jeg skal ta den. Men er liten del av meg er skeptisk også, og tenker at jeg sjeldent blir syk og at den lille lille kroppen inni der ikke burde få noe i seg/at det ikke er naturlig osv.. Men jeg ønsker jo ikke å ta noen sjanser heller, om det er veldig risikabelt å skulle bli syk. Syns det er litt vanskelig, men heller mot å ta den :)
 
Takk for tilbakemeldinger! Blir nok vaksine på meg også. Var litt skeptisk pga tok når jeg var gravid under svineinfluensa, og da fikk jo mange bivirkninger, men regner med dagens vaksiner ikke gir det.
 
Da har jeg tatt min vaksine, synes det ikke er noe vanskelig valg når det er anbefalt for både mor og barn.
 
Takk for tilbakemeldinger! Blir nok vaksine på meg også. Var litt skeptisk pga tok når jeg var gravid under svineinfluensa, og da fikk jo mange bivirkninger, men regner med dagens vaksiner ikke gir det.
Sniker fra april men vil bare si at det ikke er samme vaksinen engang så ville ikke vært redd for det [emoji4]
 
Sniker fra april. Noen som har gått bivirkninger ala småforkjølelse etc?
 
Ikke fått tatt den ennå, men husker fra sist gang at jeg ble litt småpjusk i dagene etter vaksinen, men ikke mer enn meget lett influensa. Borte igjen på halvannen dag.
 
Back
Topp