Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette har ingenting å si. Klinisk umulig å få influensa av vaksinen, det er en myte jeg tok den i går, til tross for forkjølelse og bihulebetennelse. Så lenge du ikke har feber har det ingenting å si.Jeg blir aldri frisk nok til å få tatt den, tror det har ganske mye å si at man er helt frisk, tok den i fjor og da var jeg småforkjølet og da fikk jeg influensa, og jeg har vært forkjølet nå siden jeg ble gravid, og jeg bruker vanligvis å være forkjølet hele høsten og vinteren, så da vet jeg ikke helt enda
Dette har ingenting å si. Klinisk umulig å få influensa av vaksinen, det er en myte jeg tok den i går, til tross for forkjølelse og bihulebetennelse. Så lenge du ikke har feber har det ingenting å si.
Ja. Det blir en annen ting Har ikke hørt man kan respondere dårligere på den til tross for forkjølelse. Jeg spurte om det i går. Merkelig de sier så forskjelligDet er greit det er umulig å få influensa av selve vaksinen, og jeg fikk det heller ikke rett etterpå, men at man kan respondere dårligere på den er en annen ting, og i og med at jeg tok den i fjor og like vel fikk influensa, og tok den når jeg var forkjølet (uten feber) ønsket legen at jeg skulle vente til jeg var absolutt friskest mulig før jeg tok den.
Ja. Det blir en annen ting Har ikke hørt man kan respondere dårligere på den til tross for forkjølelse. Jeg spurte om det i går. Merkelig de sier så forskjellig
På legekontoret der jeg går, kostet den 156 Så tror det er noe hver enkelt kommune bestemmerEr 12+6 og har tatt vaksinen i dag Betalte bare 109kr. Hadde forventet at det kostet mer, men er visst billigere hvis man er i risikogruppen.