Influensavaksine

Tok forrige graviditet. Ingen bivirkninger da.

Skal ta igjen i starten av november nå :)

Jeg blir alltid forkjølt en gang i løpet av en vinter, evt. får halsbetennelse, men skikkelig influensa har jeg knapt hatt i hele min levetid... Jeg tenker å diskutere det med lege/jordmor før jeg bestemmer meg.

Jeg tar det opp med fastlegen min på neste time, om han mener jeg bør ta den gjør jeg nok det:) men fint å høre hva dere andre har erfart, tenker og mener om saken:)

Tok det ikke sist, og jeg spurte da fastlegen. Hun mente det var minimalt med risiko. Skal høre med henne på første svangerskapskontroll om hun anbefaler den. Nå har jeg jo et lite barn som går i barnehagen [emoji14]

Jeg skal ta den om tre uker når jeg har time til jordmor! Tenker det kan være greit å beskytte den lille der jeg kan [emoji4]

Jeg har ikke tenkt til å gjøre det. Hvis ikke jordmor og lege sier jeg burde ha det. Jeg reagerte veldig når jeg fikk deg når jeg ikke var gravid så er litt skeptisk: men vil beskytte lille[emoji5]

Sniker fra desember.

Jeg har tatt den og for meg var det en selvfølge. Jeg ville ikke tatt den som ikke-gravid men nå det anbefales for gravide synes jeg det er galskap å la være. Jeg synes også det er viktig å beskytte babyen så godt jeg kan, og hun blir født på starten av sesongen med dårlig immunforsvar. Jeg har ikke merket noen bivirkninger.

Back
Topp