Disneymamma
Glad i forumet
Jeg fikk bare litt øm arm. Ingen andre bivirkninger som jeg husker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkJeg fikk bare litt øm arm. Ingen andre bivirkninger som jeg husker.

Usikker på hvilken bivirkninger en kan få, men jeg er en av de som bestandig får bivirkning av slike vaksiner. får bestandig et halv døgn der kroppen verker og jeg føler meg småsyk. Men trøster meg bestandig med at det er ingenting sammenlignet med den virkelige influensaen. Men forstår din skepsis etter at moren din fikk lungebetennelse av vaksine. Hør med legen din hva hun anbefaler og sierHva slags bivirkninger kan man få av den?![]()
Må ikke nødvendigvis være vaksinen sin skyll. Kan være hin fikk infeksjon ca samtidig som hun tok vaksinen.Okmin mor endte med lungebetennelse etter vaksinen, men hun har dårlig immunforsvar pga MS, får bare litt angst for vaksiner generelt
![]()
For all del,det trenger ikke være vaksinen som gjorde det. Men hun kan ikke ha hatt infeksjonen i kroppen da hun skulle få vaksinen, da de tok crp av henne før injeksjonMå ikke nødvendigvis være vaksinen sin skyll. Kan være hin fikk infeksjon ca samtidig som hun tok vaksinen.
Jeg ville normalt ikke ha tatt den men etter samtale med legen har jeg bestemt meg for å ta den i år. Jeg er i dårlige form i utgangspunktet og orker ikke tanken på influensa i tillegg, spesielt ikke som høygravid. Hovedgrunnen til at jeg velger å ta den er likevel babyen. Hun blir født på starten av vinteren og har lite immunforsvar, stakkars.