Har dere tatt den, eller skal dere ta den?
Jeg har fått den i dag, bestemte meg for det etter anbefaling fra jordmor i går.
Jeg har fått den i dag, bestemte meg for det etter anbefaling fra jordmor i går.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spurte legen på sykehuset,og hun sa at hun ikke syntes det var nødvendig å ta den nå så sent i svangerskapet.Har dere tatt den, eller skal dere ta den?
Ja, var det jm sa til meg å. Og uansett vet jeg hvor dårlig man føler seg når man har influensa, så det å være gravid (eller nybakt mor) med influensa er ikke noe jeg har lyst til å oppleve. Syns det var ille nok da jeg hadde en runde med forkjølelse for et par uker sidenHar også tatt deninfluensa i svangerskapet, spesielt så sent er virkelig ikke bra hverken for mor eller barn.
Søskenbarnet mitt var maks uheldig og fikk influensa i 3. trimester. Hun ble innlagt på sykehuset og lille i magen hennes ble også påvirket.Ja, var det jm sa til meg å. Og uansett vet jeg hvor dårlig man føler seg når man har influensa, så det å være gravid (eller nybakt mor) med influensa er ikke noe jeg har lyst til å oppleve. Syns det var ille nok da jeg hadde en runde med forkjølelse for et par uker siden![]()
Jeg tok det opp selv med jm etter å ha sett en brosjyre om vaksinen hvor gravide står øverst på lista over de som er i risikogruppa (eller hva det heter). Og jm sa at siden Helsemyndighetene går ut å anbefaler gravide i 2. og 3. trimester om å ta den, kan ikke hun anbefale meg noe annet.Jeg er usikker! Har lyst på den, men samtidig vet jeg ikke hvor nødvendig det er da hverken lege eller jm har nevnt noe. Har dere tatt det opp selv?