Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke tenkt til det.. selv om det er anbefalt, mener nære venner som er leger at det ikke er nødvendig..Noen som har tatt/skal ta influensavaksinen? Gravide i 2. og 3. trimester blir jo anbefalt å ta den, har jeg skjønt, jeg har bare ikke tenkt på det før nå.
Sent from my iPhone using BV Forum
Er det jeg også tenker, at helsedirektoratet har jo egentlig tatt den vurderingen for meg, og de mener bivirkningene er så sjeldne eller ufarlige at de veier opp for risikoen ved å få influensa..Jeg har tatt den med god samvittighet. Jeg hadde ingen reaksjon på den. Det er større sjanse for at barnet får skade av influnsa infeksjon enn det er av vaksinen. Og jeg mener at helsedirektoratet ikke hadde anbefalt det om det var farlig eller usikkert.
Min jordmor sa heller verken for eller i mot, bare at "det er anbefalt".Mange jeg kjenner har blitt syke etter å ha tatt vaksina, så jeg skal ikke ta den. Ho jordmora som jeg går til sa bare at jeg skulle tenke på om jeg ville ha den, ho sa ikke for eller mot..
Min jordmor sa heller verken for eller i mot, bare at "det er anbefalt".
Hvordan syke har de blitt de du kjenner?
Dårligere enn en vanlig influensa. Min bestemor kom blant annet på sykehuset med pustestopp :-( Så jeg tør ikke ta...
Sent from my iPhone using BV Forum