Influensavaksine

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Skal dere ta vaksinen? Jeg er egentlig i risikogruppa, så burde ta den. Men har ikke pleid å gjøre det. Tok den første gang i fjor siden jeg var gravid og ble anbefalt det. Tror jeg skal gjøre det i år også. Fikk ingen bivirkinger, og vil ikke at minis skal bli smittet i alle fall. Influensa er jo potensielt dødelig for enkelte. :eek:

Jeg skal ikke, er ikke i noe risikogruppe heller og blir veldig sjeldent syk så da lar jeg være.

Har aldri hatt influensa, så har aldri sett behovet for å ta vaksine. De jeg jobber med som er i risikogruppa blir jo vaksinert selv.

Nei. Aldri hatt influensa heller

Sent from my iPhone using BV Forum

Er ikkje influensa same same som forkjølet? Gidder ikkje ta vaksine... Selv om eg er I risikogruppe..

Nei :)

Jeg har heller aldri hatt influensa, men ikke så gira på å få det heller. ;)

Eg går stort sett fra forkjølet til bihulebetennelse på ca en-to dager....

Aldri tatt influensavaksinene noen gang, selv om arbeidsgiver mener jeg burde pga pasientene. Tar ikke risikoen i forhold til evt senbivirkninger.. Tok aldri svineinfluensavaksinen heller. Og veldig glad for det idag!:)

Aldri tatt influensavaksinene noen gang, selv om arbeidsgiver mener jeg burde pga pasientene. Tar ikke risikoen i forhold til evt senbivirkninger.. Tok aldri svineinfluensavaksinen heller. Og veldig glad for det idag!:)
Huff ja, skulle egentlig ta den pga jobben, men feiga ut samme dagen :p dattra til ei venninne av meg har fått narkolepsi etter den vaksina :(

Huff ja, skulle egentlig ta den pga jobben, men feiga ut samme dagen :p dattra til ei venninne av meg har fått narkolepsi etter den vaksina :(
Er så glad jeg var en av få som stod på mitt. De fleste tok jo pga de følte seg presset.

Har ikke tatt noe infuensavaksine før, så kommer ikke til å gjøre nå heller :)

Jeg ble forresten rådet til å ta influensavaksinen ifjor når jeg gikk gravid. Hadde aldri falt meg inn:o

Jeg ble forresten rådet til å ta influensavaksinen ifjor når jeg gikk gravid. Hadde aldri falt meg inn:o
Ja, tror det er vanlig å tilby alle gravide influensavaksine.

Jeg har pleid å ta den hvert år pga jeg lett får influensa. Tok den sist da jeg var gravid med storesøster. Tar den ikke når jeg ammer. Mener immunforsvaret mitt er betydelig bedre når jeg ammer.

Ja, det er vanlig. Når du er gravid er du i risikogruppen ;)

Back
Topp