Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være samme viruset du hadde og da får du det vel ikke igjen?Er usikker for dei anbefala alle gravide til å ta vaksina. Eg hadde noko influensa aktig i sommar - rett etter eg fant ut at eg var gravid. Er det verste eg har vore med på! Kunne ikkje stå på beina for eg vart så svimmel.
Veit ikkje, men både gubben og jentungen har vore heima med noko influensa greier uten att eg har blitt smitta. Nokon får jo eit veldig sterkt immunforsvar når dei er gravide - kanskje eg vart ei av dei etter runden i sommar? Hmmm...
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Kan være samme viruset du hadde og da får du det vel ikke igjen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Veldig usikker, den vaksinen de bruker skal jo være trygg og utprøvd så burde ikke være noen risiko med å ta den.
Må tenke hvor lenge den har vært i bruk på gravide også. De anbefalte gravide og barn å ta svineinfluensavaksinen - de fant ut at det var feil å anbefale i ettertid. En vaksine som er brukt i lang tid og har mer forskning er andereldes, men ville uansett veid opp mot å få sykdommenTenker at om legen anbefaler å ta den, så kan det vel ikke være skadelig....
Må tenke hvor lenge den har vært i bruk på gravide også. De anbefalte gravide og barn å ta svineinfluensavaksinen - de fant ut at det var feil å anbefale i ettertid. En vaksine som er brukt i lang tid og har mer forskning er andereldes, men ville uansett veid opp mot å få sykdommen