Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Typisk at jeg ikke rakk å ta vaksinen før lillemor fikk høy feber, hoste, hodepine og magesmerter ... og gjett hvem som ble hosta på i hele natt?
Håper det bare er et uskyldig, men plagsomt forkjølelsesvirus og ikke influensa.
Ai ai ai, jeg krysser fingrene for deg!
Jeg har lest at influensaen slår inn for fullt i februar. Jeg kan ta sprøyta fra og med mandag (da er jeg 12+0), og det tar to uker før vaksinen har skikkelig virkning. Så i følge min teori skal det gå akkurat daMen så leste jeg at årets influensa kommer fra to virus, så man kan bli syk selv om man har tatt vaksinen. Woops..
Jeg fikk fra apoteket samme dagTypisk!!
Vel, jeg bestiller til apoteket om jeg ikke får den nå. Håper vesla har en luftveisinfeksjon av det mindre kompliserte slaget.

Jeg fikk fra apoteket samme dag![]()
Tror jeg ville tatt den uansett. Er som skrevet over vist nok to typer influensa i år og vaksinen beskytter kun mot den eneTypisk!!
Vel, jeg bestiller til apoteket om jeg ikke får den nå. Håper vesla har en luftveisinfeksjon av det mindre kompliserte slaget.
Tror jeg ville tatt den uansett. Er som skrevet over vist nok to typer influensa i år og vaksinen beskytter kun mot den ene