Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du gravid i andre eller tredje trimester er den anbefalt fra de som kan dette bedre enn legen og jordmoren din.Usikker. Er gravid, og det anbefales vel ofte da? Tenker å forhøre meg med lege eller jordmor neste gang jeg skal dit på kontroll.
Nå kommer snart influensasesongen for fullt, og da kommer gjerne spørsmålet om influensavaksinen opp. Folkehelseinstituttet anbefaler at de i risikogruppen tar vaksinen.
Her får du informasjon om vaksinen
Skal du ta den? Hvorfor/hvorfor ikke?
Influensavaksinen er god og velbrukt i evigheter og er ikke det samme som svineinfluensavaksinen, som ble lansert fort, noe man måtte pga en pandemi. I ettertid kan man ha mange meninger om det også, men der og da var situasjonen sånn
Influensavaksinen har jo vært der "i evigheter" til risikogruppene, det som er nytt er at fra høsten 2009 har gravide vært inkludert i disse risikogruppene.Åja, nå blandet jeg de to. [emoji14] Var svineinfluensavaksinen jeg tenkte på i innlegget mitt. Kan ikke huske at jeg ble tilbudt noen influensavaksine da jeg var gravid.