Bkno8473482
Andre møte med forumet
Dere som er gravid og har tatt influensavaksine, hva anbefaler dere? Jeg er så skeptisk til influensavaksine at ting kommer ikke å gå bra slik det skal, Jeg er nå i uke 18.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg tog den før 2 år sen nær eg var gravid med Nr 3. Fy F har aldrig vart så mye syk som efter det.
Så aldrig mer influensa vaksine varken gravid eller ej
Grunnlag og grundlag. Lege sa eg var Max uheldig .Har du noe grunnlag til å si at det var pga vaksinen du ble syk, da?
Grunnlag og grundlag. Lege sa eg var Max uheldig .
Eg fick den sesong influensen + annet. Var syk sikkert 2 mnd.
Blev ikke syk av vaksinen men trodde eg tog den før att den skulle beskytte meg mer. Men den hade ikkje effekt hos meg. Så Derfør aldrig merJa, men da høres det jo ikke ut som om du ble syk på grunn av vaksinen, men på tross av den. Hvor effektiv vaksinen er, avhenger fra år til år, men som regel er den rundt 60%. Men selv om man blir syk, blir man som regel mildere rammet om man har vaksinen enn om man ikke har den.
[emoji121][emoji115][emoji121][emoji115][emoji173]Vær så snill, les! Og på mer generelt grunnlag, vaksinemotstnd er farlig!
https://www.fhi.no/nettpub/vaksinasjonsveilederen-for-helsepersonell/kunnskapsgrunnlag/gravide/