Influensasymptomer

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Hei, har vært litt sånn små forkjølet i en ukes tid. Men i dag på jobb satt det sikkelig i og jeg ble veldig svimmel, varm, klam og kvalm, det gikk seg litt til, men flere ganger i løpet av dagen ble jeg nødt til å sette meg på grunn av dette, men sta som jeg er så holdt jeg meg på jobb. Når jeg fikk kommet hjem å slappet av satt det i for fullt, hodepine, verking i kroppen, svimmelhet og kvalme, og litt vondt i magen, er dette farlig, med tanke på babyen om jeg skulle få influensa nå?
 
Jeg vet ikke om det er farlig for babyen, men jeg var sånn som deg forrige mandag og legen min sykemeldte meg 100 % i en uke for å bli frisk og fikk beskjed om å komme tilbake om det ikke ble bedre i løpet av uken. Og anbefalte å ta influensavaksine når jeg ble frisk.

Siden legen min ikke gjorde noe mer drastisk enn det, tipper jeg at det ikke er direkte farlig for mini. Men du burde kanskje ta en tur til legen for sikkerhetsskyld :)
 
Jeg vet ikke om det er farlig for babyen, men jeg var sånn som deg forrige mandag og legen min sykemeldte meg 100 % i en uke for å bli frisk og fikk beskjed om å komme tilbake om det ikke ble bedre i løpet av uken. Og anbefalte å ta influensavaksine når jeg ble frisk.

Siden legen min ikke gjorde noe mer drastisk enn det, tipper jeg at det ikke er direkte farlig for mini. Men du burde kanskje ta en tur til legen for sikkerhetsskyld :)
Ja, tenker jeg ringer legen i morgen, hvertfall med tanke på det at jeg er så svimmel, føler jeg holder på å besvime til tider :/
 
Back
Topp