influensa

Blueheart

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Påskeliljene 2022 ❤️
Er det noen av dere som har hatt influensa? Hvor lenge var dere dårlige? Her har jeg vært dårlig i over en uke og føler meg fremdeles dårlig. Har ikke feber lengre, men hoster mye og er generelt dårlig.

Har hatt skikkelig influensa en gang. Var dårlig med feber, hoste, vondt alle steder og forkjølelse i rett over en uke. Husker jeg ristet/skalv på kveldene av feberen. Da jeg ble bedre fortsatte hosten noen uker. Husker jeg var ute å gikk tur og hostet endel. En eldre mann stoppet meg og lurte på om jeg hadde kikhoste :p

Er det noen av dere som har hatt influensa? Hvor lenge var dere dårlige? Her har jeg vært dårlig i over en uke og føler meg fremdeles dårlig. Har ikke feber lengre, men hoster mye og er generelt dårlig.
Jepp. Lå i to uker jeg

Altså, første uka lå jeg. Jeg leverte unger på skole og bhg, så dro jeg hjem og sov til de skulle hentes.

Mot slutten av den uka slapp feberen, og hosten kom. Rev i lungene, klarte knapt å ta ut og inn av oppvaskmaskina før jeg var helt ferdig og hosta som en kolspasient.

Var sykmeldt ei uke pga det. I løpet av den andre uka ble det gradvis bedre.

Flaksen ville det sånn at mot slutten av min første sykdomsuke ble både samboer og yngste syke også, så noe mer falt på meg. Det var en tøff helg for 6-åringen som holdt seg frisk gjennom det hele :-P
Så jeg hadde sykt barn hjemme den uka jeg var sykmeldt selv. Samboer dro på jobb igjen etterhvert den uka, men hanglet lenger enn det jeg gjorde pga det...

Så lurt å ta tiden til hjelp og ikke dra på jobb for tidlig.

Back
Topp