Influensa....

Utrolig86

Betatt av forumet
Jeg skal ta influensavaksinen til uka. Er 15 uker på vei. Så kjennes det ut som jeg for influensa nå!!... Svarte. Sår hals, tett nese og slapp.

Bør jeg bekymre meg?...

Kan være forkjølelse bare, bekymre deg ikke for mye.

Hadde mild variant av influensa tidlig i vår, og jeg verket i hele kroppen. Sier mild fordi den bare varte noen dager

har hatt influensa jeg for noen uker siden var dårlig i 2 uker med feber, sår hals ,hostning og snørrette og vondt i kroppen! så vidt jeg vet har babyen det helt fint ( vært på ultalyd etter dette) =) tror nok ikke du trenger og bekymre deg!

Takk for svar. Godt å vite! Jeg vet ikke om jeg noen gang har hatt skikkelig influensa. Det dårligste jeg blir er feber i en kveld, så ferdig. Denne gangen ingen feber, men føler litt på at det kan komme i kveld.

Takk for svar. Godt å vite! Jeg vet ikke om jeg noen gang har hatt skikkelig influensa. Det dårligste jeg blir er feber i en kveld, så ferdig. Denne gangen ingen feber, men føler litt på at det kan komme i kveld.

Enkel tommelfingerregel er at om du ikke er sikker på om du har hatt influensa har du ikke hatt det, for influensa er vondt og du er skikkelig sjuk i en uke eller mer :) Jeg har bare hatt det en gang, men det var nok, gruff, det var fælt :(

Back
Topp