Influensa

Mamo3

Flørter med forumet
Er det noen her inne som har noen gode tips eller kjerringråd mot influensa? Har fått tidenes influensa og jeg har generelt veldig dårlig tålmodighet når det gjelder å være syk. Er kjempe forkjølet, vond hals og det verker i hele kroppen. Føler meg mørbanket. Har heldigvis ikke feber selvom det føles veldig slik.. Tips mottas med stor takk :D

Eplete, honning og solhatt. Husker ikke om solhatt kan tas av gravide, men det kan du sjekke ;) Funker alltid veldig godt for meg :)

Kanskje kjempekjedelig svar, men mitt beste råd er masse god hvile :D og god omsorg fra mannen ❤️ hadde det slik forrige uke og bestemte meg for å la meg selv være syk hjemme på sofaen i noen dager. (Har en tendens til å bare kjøre på selv om jeg er syk og blir jo aldri helt frisk igjen og går og er halvdårlig mye lengre) Så da ble det sambo som laget middag og hentet/leverte i barnehagen i noen dager, og nå er jeg helt fin igjen :D
God bedring! :)

Sov, sov, sov! Hvis du har problemer med nesetetthet, så anbefaler jeg neseskylling med saltvann med sånt horn fra apoteket. Eneste som funker her, og da slipper jeg ofte at det utvikler seg til bihulebetennelse. Masse god bedring!

Back
Topp