Influensa

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Har du fått influensa i hus?

Her er ingen fått influensa, bare en med lett forkjølelse.

På jobb er mange borte pga sykdom.

Ingen influensa her i gården. Poden er tett i nesen, jeg slapp og kjenner anntydning til halsvondt. Håper virkelig vi slipper unna!

Hadde for 2 uker siden

Å jadda.. For noen uker siden lå 3 av 4 nede.. Å nå topper vi det med omgangsyka hos alle :o ganske uvanlig for oss som egentlig utrolig sjeldent er syke. Men heldigvis er vi så å si friske nå å nå må det jo bare bli lenge til neste gang

Jepp. Eldste har vært slått ut siden forrige uke. Forhåpentligvis den feberfrie dagen i morgen.

Hm usikker, men lillebror har nettopp hatt sterk forkjølelse med ørebetennelse og seksåringen ligger strak med sår hals og feber. Vet ikke om det er influensa, halsbetennelse eller forkjølelse :p

Nei, bare mye annet :-P
har aldri hatt influensa selv, ikke noen av barna heller :-)

Nei og såvidt jeg vet har jeg ikke hatt det i voksen alder, frøkna hadde influensa for 2 år siden. For å si det sånn så kommer jeg aldri til å være i tvil om det er influensa eller bare forkjølelse med feber etter det ;)

Ja her har en av oss vært syke siden jula. Dattera vår har vært syk helt siden da med influensa og nå diaré. Jeg hadde influensa i 3 uker, mannen min fikk omgangssyken og nå har han influensa. Vi gleder oss til sommeren.

Nei.. mannen har halsbetennelse og vesla har feber. Og alle 5 hadde nylig omgangssyke. Syns det holder jeg!

Vesla har hatt influensa, vannkopper, ørebetennelse og nå omgangssyke.

Februar har vært den verste måneden vår noen sinne. :(

Nei, du har vi ikke.

Jeg har aldri hatt influensa...

Tror det var det jeg hadde i vinterferien! Feber, hodevondt og forferdelige leddsmerter. Hele ferien + litt til gikk med på å være syk. Så langt er det bare jeg å dattera som har hatt det.

Back
Topp