Influensa

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Har du fått influensa i hus?

Her er ingen fått influensa, bare en med lett forkjølelse.

På jobb er mange borte pga sykdom.

Ingen influensa her i gården. Poden er tett i nesen, jeg slapp og kjenner anntydning til halsvondt. Håper virkelig vi slipper unna!

Hadde for 2 uker siden

Å jadda.. For noen uker siden lå 3 av 4 nede.. Å nå topper vi det med omgangsyka hos alle :o ganske uvanlig for oss som egentlig utrolig sjeldent er syke. Men heldigvis er vi så å si friske nå å nå må det jo bare bli lenge til neste gang

Nei! *bank i bordet!*

Sier det samme ;)

Håper vi ikke får det heller.... Kan ikke huske sist jeg hadde influensa.... Samboer har hatt tidligere år.....

Jepp. Eldste har vært slått ut siden forrige uke. Forhåpentligvis den feberfrie dagen i morgen.

Hm usikker, men lillebror har nettopp hatt sterk forkjølelse med ørebetennelse og seksåringen ligger strak med sår hals og feber. Vet ikke om det er influensa, halsbetennelse eller forkjølelse :p

Nei, bare mye annet :-P
har aldri hatt influensa selv, ikke noen av barna heller :-)

Nei og såvidt jeg vet har jeg ikke hatt det i voksen alder, frøkna hadde influensa for 2 år siden. For å si det sånn så kommer jeg aldri til å være i tvil om det er influensa eller bare forkjølelse med feber etter det ;)

Ja her har en av oss vært syke siden jula. Dattera vår har vært syk helt siden da med influensa og nå diaré. Jeg hadde influensa i 3 uker, mannen min fikk omgangssyken og nå har han influensa. Vi gleder oss til sommeren.

Nei.. mannen har halsbetennelse og vesla har feber. Og alle 5 hadde nylig omgangssyke. Syns det holder jeg!

Vesla har hatt influensa, vannkopper, ørebetennelse og nå omgangssyke.

Februar har vært den verste måneden vår noen sinne. :(

Nei, du har vi ikke.

Jeg har aldri hatt influensa...

Tror det var det jeg hadde i vinterferien! Feber, hodevondt og forferdelige leddsmerter. Hele ferien + litt til gikk med på å være syk. Så langt er det bare jeg å dattera som har hatt det.

Back
Topp