Influensa :(

Tuppelura92

Glad i forumet
I natt har jeg ikke sovet noen ting. Har hatt så vanvittig vondt i halsen, og kjæresten min har liggi helt inntil meg å rista, fordi han var så kald. Selv om han var varm som bare det. Så være hos legen med han nå, og han har influensa og hun trodde kanskje jeg var påvei til å få det. Er det noen av dere som har hatt influensa som gravid ? Legen sa at gravide gjærne blir mye dårligere :( håååååååper jeg slipper, så skal jeg vaksinere meg til uka istede :) har noen vaksinert seg?

Sent from my iPad using BV Forum

Krysser fingrene for at du slipper unna :) orket ikke vaksinere meg da jeg aldri har hatt influensa, satser på at jeg slipper unna i år igjen ;)

Jeg har ikke hatt influensa som gravid. Jeg vaksinerte meg i 2011 da jeg var førstegangs. Denne gangen har jeg ikke vaksinert meg. Føler det er litt sent og tror ikke jeg har behov for det. Immunforsvaret mitt har blitt kjempebra etter jeg fikk min første. Håper du slipper unna og god bedring til mannen. :)

Jeg vaksinerte meg for noen uker siden. Orket ikke tanken på å bli syk nå når jeg er gravid, så det var bare greit å få det gjort.

Håper du holder deg frisk. Jeg vaksinerte meg også for noen uker siden.. Syntes det er litt skummelt å være i "risikogruppen" jeg. Så fulgte legens råd.

Håper du holder deg frisk. Jeg vaksinerte meg også for noen uker siden.. Syntes det er litt skummelt å være i "risikogruppen" jeg. Så fulgte legens råd.

Ja ikkesant! Jeg har ikke fått med meg at gravide er i risikogruppen, og legen min har ikke nevt noen ting for meg heller :( jeg ble hvertfall ikkenoe bedre løpet av natta heller, så ser dårlig ut! Men drikker mye te, sitter på andre siden av sofaen fra samboeren min og spiser appelsin, så får håpe at det ikke blir så ille som han! Stakkars mann :(

Jeg fikk beskjed av legen min, da jeg spurte om vaksine, at jeg ikke trengte det i år. Han mente jeg hadde så godt immunforsvar nå iforhold til tidligere. Før har jeg vært sykemeldt i hele vinterhalvåret pga influensa, bronkitt, halsbetennelse, lungebetennelse og alt annet som har "gått" rundt. Det har liksom avløst hverandre.

Jeg fikk beskjed av legen min, da jeg spurte om vaksine, at jeg ikke trengte det i år. Han mente jeg hadde så godt immunforsvar nå iforhold til tidligere. Før har jeg vært sykemeldt i hele vinterhalvåret pga influensa, bronkitt, halsbetennelse, lungebetennelse og alt annet som har "gått" rundt. Det har liksom avløst hverandre.

Ja, hvis det bare preller av deg nå, så er det jo bortkastet å ta vaksina :) jeg visste ikke at jeg burde ha tatt den. Jeg hadde kyssesyken noen år tilbake, det tok fra meg ALT av immunforsvar :( så ingenting jeg ikke får! Slipper nok ikke unna influensaen nå heller. Merker jeg bare blir dårligere :( så innmari dumt at jeg ikke vaksinere meg tidligere, for har faktisk hatt sykt flaks hittil :) men nå tok det slutt :P

Trur immunforsvaret mitt er blitt knallsterkt! Alltid fått ting som gubben og jentungen har, men ikkje denna gongen. Spørte legen om vaksine og fekk beskjed om at det var bortkasta tid :P

Har ikke hatt influensa nei.. men vaksine her er totalt uaktuelt. Mener kroppen har immunforsvar nok til å jobbe mot sykdom selv ;)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Takk for mange svar :) blir ikke noe bedre, tvert imot, blir bare dårligere og dårligere, men mistenker at det er noe bronkitt, lungebetennelse, luftveisinfeksjon eller noe sånt! For GUD Å VONDT JEG HAR I LUNGENE! er så sliten etter så mangemsøvneløse netter på rad, men lillegutt i magen virker fornøyd, han sparker og spreller fælt hvertfall :) og det skal jo være et tegn på at han har det fint ?:)
Ligger her i senga å synes veldig synd på Megselv hvertfall! Dette skulle jeg virkelig vært foruten :(

Sniker fra april 14 ;)
Jeg hadde influensa sist og ble skikkelig syk. Har astma i tillegg og fikk nesten ikke til å puste, og var fryktelig sløv. Var såvidt gubben ringte etter ambulanse på det verste. Denne gangen har jeg tatt vaksina for det var grusomt vondt sist gang. God bedring, og pass godt på væskeinntaket og at feberen ikke blir for høy:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp