Influensa

Kripos

Glad i forumet
Januarhula 2014
Var så uheldig og fikk influensa i natt... Er virkelig ikke i god form....Tror ikke jeg har feber. Men tør ikke ta paracet siden jjeg har lillegutt i magehuset.... Er det andre ting jeg kan gjøre istedefor som letter litt på "trykket" og er det ting jeg skal være obs på ?

Paracet kan du vel ta, er Ibux vi skal holde oss unna. Jeg har tatt det flere ganger for å komme meg gjennom dagen, men da ikke mer enn ett par stk litt nå og da, og ikke flere ganger daglig liksom

Paracet kan en ta under hele svangerskapet, men ibux skal man vel ikke ta de tre siste månedene er det vel.

Jeg har også vært syk disse dagene og ble anbefalt av lege å ta paracet mot smerter og feber. Så d kan du trygt ta :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Som de andre her over sier; paracet kan man ta, det er ibux, voltaren og andre NSAIDs preparater man skal holde seg unna. Snakk med lege/ jordmor/ apotek hvis du er usikker om hvilke medisiner du kan ta og ikke :) god bedring!

god bedring :) Håper jeg slipper unna det drittet der. vil ikke bli syk :(

Tuusen takk for svar og god bedring ønskene :) Da blir det en paracet på meg i dag..... :)

Tuusen takk for svar og god bedring ønskene :) Da blir det en paracet på meg i dag..... :)

Det er bedre å ta Paracet (som er ufarlig) enn å ha feber og smerter. DET lager stoffer i blodet som går over til bebis, og er ugunstig! Så drikk mye i tillegg, rug og bli frisk! God bedring!

Back
Topp