Influensa vaksine?

Never! Klarte meg fint uten svineinfluensa vaksinen som gravid den gang, og klarer meg uten denne også!
Jeg har sett en veldig uheldig bivirkning på min mann, så jeg har skrekken... fysj
 
Vurderte å ta den etter å ha lest om en som mistet babyen sin i 6 mnd pga influensa.

Hadde svineinfluensa da jeg var gravid med eldste, og ble ikke så veldig dårlig da, men skal diskutere litt med legen før jeg tar avgjørelsen.

Jobber innenfor helsevesenet også, Men brukere som er i risikogruppen, så tenker litt på å ta den pga jobben også.
 
Jeg skal snakke med legen på mandag om det. Jobber med mennesker hver dag og gjerne tett oppå de. Så det kan være med på å gjøre meg syk. Leste også en artikkel om en dame som fikk det og mistet. Det skremte meg litt.

Ellers valgte jeg ikke å ta den med min første, fikk det heller ikke. Så er veldig i tvil
 
Det er vel ikke anbefalt i første trimester, mener jeg å ha lest.
 
Jeg tok svineinfluensavaksinen når den en gang ble tilbudt gratis til meg pga jobb. Skal nok ta influensavaksine nå som jeg er gravid, da jeg er borti så utrolig mange mennesker hver dag på jobb. Vaksiner er ikke farlig, tror det er mer hysteri at de kan være det.
 
Nei takk!
 
Jeg tok svineinfluensavaksinen når den en gang ble tilbudt gratis til meg pga jobb. Skal nok ta influensavaksine nå som jeg er gravid, da jeg er borti så utrolig mange mennesker hver dag på jobb. Vaksiner er ikke farlig, tror det er mer hysteri at de kan være det.
Ifølge det jeg har lest om vaksinen bør man vente til første trimester er passert og da er vel de fleste av oss kommet godt utpå nyåret?
 
Ifølge det jeg har lest om vaksinen bør man vente til første trimester er passert og da er vel de fleste av oss kommet godt utpå nyåret?
Influensa kan man vel også få på nyåret?
 
Ønsker å ta det denne gangen siden jeg fikk influensa sist jeg var gravid og ble veldig dårlig.
 
Back
Topp