Influensa vaksine

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Da har jeg endelig fått tatt den.
Kom en time for tidlig til legetimen min så noe skal man jo bruke tida på ;)
Så da får vi bare håpe den ikke er farlig :p

Den er nok ikke farlig. Jeg var skeptisk i starten, men etter å ha pratet med lege og jordmor tok jeg den jeg og.

Jeg har også tatt den :-)

Jeg har også tatt den! :)

Men nå sitter jeg her med forkjølelse og en fæl hoste ;)

Jeg har også tatt den! :)

Men nå sitter jeg her med forkjølelse og en fæl hoste ;)

Uff.. ja ja.. bedre enn influensa hvertfall ;)
Jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle la vaksine når jeg var syk. Men kunne jo ikke vente lenger heller.
Og det som var problemet var at man da lettere kunne få influensa symptomer av vaksine. Kjenner jeg driter litt i det.. bedre med noen symptomer enn å faktisk få influensa ;)

Uff.. ja ja.. bedre enn influensa hvertfall ;)
Jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle la vaksine når jeg var syk. Men kunne jo ikke vente lenger heller.
Og det som var problemet var at man da lettere kunne få influensa symptomer av vaksine. Kjenner jeg driter litt i det.. bedre med noen symptomer enn å faktisk få influensa ;)
Haha, ja, det er jo bedre. Men skulle gjerne vært uten altså. :)

Jepp, bedre med noen symptomer enn selve sykdommen, sant det. Jeg var i tvil lenge om jeg skulle ta vaksina. Helt til jeg var lei av å være redd for å bli syk, det var avgjørende for meg, at jeg skulle slippe å tenke på det :)

Haha, ja, det er jo bedre. Men skulle gjerne vært uten altså. :)

Jepp, bedre med noen symptomer enn selve sykdommen, sant det. Jeg var i tvil lenge om jeg skulle ta vaksina. Helt til jeg var lei av å være redd for å bli syk, det var avgjørende for meg, at jeg skulle slippe å tenke på det :)

Nettopp det jeg tenkte også..
Selv om det er seint i sesongen og den værste faren er over nå så er det typisk min flaks å bli smittet som en av de siste :p

Har ikke tatt den og skal ikke ta den heller. Jeg har hatt influensa og jeg overlevde jeg:) Så lenge man er frisk ellers, så ser jeg ikke noe problem ved å holde seg unna vaksinen. Synes det er unødvendig jeg da... Holder meg langt unna slikt;) Ta tar jeg heller influensaen isteden for mulige bivirkninger som følger med vaksnina;)

Back
Topp