influensa uten feber?

~FrkNovember~

Gift med forumet
Jeg har alle tegn på influensa, hodepine, kroppsverk, vond hals, hoste, tett nese osv. Det går greit med litt paracet og hostesaft... men tror ikke jeg har hatt feber, men hatt litt frysninger. Kan det likevel være influensa? Gutten min er også vært forkjølet og var slapp et par dager han var hjemme fra barnehagen, men ingen feber. Tenker på det rådet ang å holde seg hjemme i 7 dager osv. Men jeg vet jo ikke om det er influensa eller kraftig forkjølse[8|] ringte for å høre på legevakten, men hu kunne ikke svare, så en lege skulle ringe meg.

jeg har hatt svineinfluensaen nå. hadde litt feber første dagen, men vært feberfri resten av tiden. men har alle andre tegn til influensa.
hoster, tett nese og bryst, smerter i kropper osv.

i see... føles som en vanlig influensa liksom. fikk du påvist det?

da ringte legen.. Har nok influensa, men om det er svineinfluesa eller vanlig sesonginfluensa vites ikke. jeje.. kunne hvertfall trygt sende eldste i barnehagen i morgen.

jeg var å tok noen prøver å de sa at det aller mest sansynlig var svineinfluensa. 100% sikker var de ikke siden de ikke tester ordentlig på noen som ikke er i risikogruppen eller skikkelig syke.
skulle i allefall behandle det som det. å fra og med i morgen er jeg friskmeldt[:D]jippi[:D]

god bedring i allefall[:)]

Back
Topp