Influensa symptomer?

mamihe

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Har vondt i leddene! [:'(] De fleste.. fingrene, knærne, anklene...
Tenker at det kan jo være normalt, med tanke på at det nærmer seg slutten nå og jeg har begynt å få litt vann i kroppen.
Men tenkte jeg måtte høre med dere likevel [:)]

Ja, influensa symptomer kan være vondt i ledd i kroppen.. Det som kjennetegner mest at det er influensa og ikke "vanlig" forkjølelse..
Kjennes ut som om hele du hverker på en måte.. Men som regel får man også feber osv også[:)]

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Ja, influensa symptomer kan være vondt i ledd i kroppen.. Det som kjennetegner mest at det er influensa og ikke "vanlig" forkjølelse..
Kjennes ut som om hele du hverker på en måte.. Men som regel får man også feber osv også[:)]

Lurte på om jeg hadde/har feber også, siden jeg har svetta sånn om natta. Men er ikke noe "mer syk" enn det. Ikke noe tett nese eller hoste..
Det jeg mente var om det var normalt i slutten av svangerskapet, eller om jeg er/begynner å bli syk.. [&:]

ORIGINAL: ragnarekkverk

Jeg merker det mere nå med litt vann i kroppen, men har jo også til vanlig litt vondt i leddene når det er værskifte og dårlig vær og sånn:) merker det mye in fingrene nå da...og håndleddene....ellers, bekkenet selvsagt:) Håper du ikke blir syk i alle fall:)

har aldri hatt vondt i fingrene på denne måten før.. Har også vondt i hoftene ja, spesielt på venstre side, men det rekner jeg med er svangerskapsrelatert [:)]
Var litt vanskelig å skille "syk-slappheten" fra den slappheten jeg allerede har nå [:)] Alt rekner jeg bare med at er pga svangerskapet. Begynte bare å lure litt når jeg plutselig også hadde vondt i fingrene, for de blir jo ikke belasta på noen måte slik som hoftene og knærne feks... [:)]

ORIGINAL: mamihe

Jeg merker det mere nå med litt vann i kroppen, men har jo også til vanlig litt vondt i leddene når det er værskifte og dårlig vær og sånn:) merker det mye in fingrene nå da...og håndleddene....ellers, bekkenet selvsagt:) Håper du ikke blir syk i alle fall:)

har aldri hatt vondt i fingrene på denne måten før.. Har også vondt i hoftene ja, spesielt på venstre side, men det rekner jeg med er svangerskapsrelatert [:)]
Var litt vanskelig å skille "syk-slappheten" fra den slappheten jeg allerede har nå [:)] Alt rekner jeg bare med at er pga svangerskapet. Begynte bare å lure litt når jeg plutselig også hadde vondt i fingrene, for de blir jo ikke belasta på noen måte slik som hoftene og knærne feks... [:)]

Jeg kjenner jeg er ganske stiv i fingrene nå ja, selv om det ikke alltid er så mye vann i bena:) Og det kan verke bra også....

Og, om man brygge rpå noe lite, så kan man jo også bli låkere i alle ledd....min erfaring:)

hmm.. må nesten vente å se da [&:] Passer dårlig å bli syk nå da!

ORIGINAL: Nikki.

jeg er bånn sjuk!
men tett nese,hodeverk og sårhals og null energi-det har jeg aldri.

kan være du brygger på noe.

Uff da [:'(] Håper du blir bedre snart!!
Jeg har ikke tid til å bli syk nå, i tillegg til å være gravid! [8D]

Back
Topp