Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nurkeklar er gravid
Ja, influensa symptomer kan være vondt i ledd i kroppen.. Det som kjennetegner mest at det er influensa og ikke "vanlig" forkjølelse..
Kjennes ut som om hele du hverker på en måte.. Men som regel får man også feber osv også[:)]
ORIGINAL: ragnarekkverk
Jeg merker det mere nå med litt vann i kroppen, men har jo også til vanlig litt vondt i leddene når det er værskifte og dårlig vær og sånn:) merker det mye in fingrene nå da...og håndleddene....ellers, bekkenet selvsagt:) Håper du ikke blir syk i alle fall:)
ORIGINAL: mamihe
Jeg merker det mere nå med litt vann i kroppen, men har jo også til vanlig litt vondt i leddene når det er værskifte og dårlig vær og sånn:) merker det mye in fingrene nå da...og håndleddene....ellers, bekkenet selvsagt:) Håper du ikke blir syk i alle fall:)
har aldri hatt vondt i fingrene på denne måten før.. Har også vondt i hoftene ja, spesielt på venstre side, men det rekner jeg med er svangerskapsrelatert [:)]
Var litt vanskelig å skille "syk-slappheten" fra den slappheten jeg allerede har nå [:)] Alt rekner jeg bare med at er pga svangerskapet. Begynte bare å lure litt når jeg plutselig også hadde vondt i fingrene, for de blir jo ikke belasta på noen måte slik som hoftene og knærne feks... [:)]
Jeg kjenner jeg er ganske stiv i fingrene nå ja, selv om det ikke alltid er så mye vann i bena:) Og det kan verke bra også....
Og, om man brygge rpå noe lite, så kan man jo også bli låkere i alle ledd....min erfaring:)
ORIGINAL: Nikki.
jeg er bånn sjuk!
men tett nese,hodeverk og sårhals og null energi-det har jeg aldri.
kan være du brygger på noe.