Influensa og gravid

Knøtta

Flørter med forumet
På 3 dagen med influensa. Feber, hoste, tett i nesa, verk i kroppen og dårlig. Kan en ta paracet? Husker fra sist at en ikke burde ta ibux ihvertfall.

Du kan trygt bruke paracetamol ved smerter. Vær nøye med å ikke overskride anbefalt døgndose, og unngå å bruke det i lang tid sammenhengende (over 7 dager).

God bedring :)

Jeg ville tatt paracet ved feber, har lest et sted man ikke bør ha så høy feber når man er gravid? Vet ikke om det stemmer.

Jeg ble proppa full av paracet på sykehuset sist svangerskap. Var innlagt m 40 i feber i uke 32. Alt m måte vil jeg tro, men når leger kjører på, så kan d ikke være så farlig. Jenta mi er i allefall helt fin god bedring

Tror det er farligere med feber enn paracet, paracet regnes jo som trygt. Ville tatt paracet nå, men kontaktet lege imorgen om du ikke er bedre tror jeg...

Jeg hadde influensa og høy feber forrige svangerskap. Trodde selv at baby ble kokt inne i magen min, men legen sa at baby hadde deg trygt og godt i magen, ikke farlig med feber, ikke farlig med Paracet :)

Back
Topp