Infeksjon i sår

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Nå har jeg prata med klinikken, og kirurgen som opererte meg skulle ta kontakt snarest [:)]
Så da får jeg hjelp ettersom han sender meg resept på nødvendig medisin [;)]

[hr]
Lurer litt på om jeg har fått infeksjon i ene snittet etter brystoperasjonen forrige torsdag..
Er egentlig ikke vondt, men er litt mere ømt på høyre side.. Dessuten er området rundt teipen litt rødt.

Kan det være infeksjon? [8|]

Er det litt varmt også? Så virker det nesten sånn.

ORIGINAL: Galleri

Er det litt varmt også? Så virker det nesten sånn.

Prøvde å kjenne om det var varmere der enn på andre siden, men jeg syns ikke det virket sånn..
Har prøvd å kjenne forsiktig rundt såret/teipen om det er vondt eller ømt da, men kjenner egentlig ikke noe spesielt da. Kan jo kanskje være den der sports-bh'en som gnisser litt mot?

Er det ikke bedre å gå til legen for å være sikker?

ORIGINAL: Puffen

Jo, men jeg var ikke så sugen på at noen som ikke har peiling på plastisk kirurgi skal plukke på sårene,
om du skjønner...

Kanskje greit å følge litt med om det blir varmt og om du føler deg mer uvel.[:)] Kan virke som om det er en infeksjon på gang.

ORIGINAL: Kattekvinnen

Jo, men jeg var ikke så sugen på at noen som ikke har peiling på plastisk kirurgi skal plukke på sårene,
om du skjønner...

allmennlegene syr sting og fjerner de dem også[;)] så det skal du ikke være redd for - er jo ikke noe inngrep de skal ta.
de kommer nok bare til å se på rødheten/ømheten og vurdere det.
jeg synes du skal reise til legen ihvertfall.

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

ORIGINAL: Kattekvinnen

om du skjønner...

allmennlegene syr sting og fjerner de dem også[;)] så det skal du ikke være redd for - er jo ikke noe inngrep de skal ta.
de kommer nok bare til å se på rødheten/ømheten og vurdere det.
jeg synes du skal reise til legen ihvertfall.

Er ikke sydd noen ting, bare limt. Defor vil jeg ikke at de f.ex. skal ta av teipen, for da løsner ruren på såret, og da blir det stygge arr..[&:] Men skal ringe til klinikken der jeg var operert og høre hva dem tror [:)]

ORIGINAL: Galleri

Kanskje greit å følge litt med om det blir varmt og om du føler deg mer uvel.[:)] Kan virke som om det er en infeksjon på gang.

Er det jeg og tror, at det kanskje er på gang, men ikke ordentlig brutt ut enda.
Men nå får jeg hjelp hvertfall [;)]

Back
Topp