Dere som har hatt infeksjon i KS sår. Når fikk dere det? Hvordan symptomer fikk dere? Behandling?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har heller ikke hatt infeksjon etter mitt KS, men som det sies: kontakt føden med en gang uansett.Dere som har hatt infeksjon i KS sår. Når fikk dere det? Hvordan symptomer fikk dere? Behandling?
Har heller ikke hatt infeksjon etter mitt KS, men som det sies: kontakt føden med en gang uansett.
Hvor lenge er det siden?
Da ringer du NÅ!!!!1 uke siden. Såret er hovnet opp og jeg har fått litt feber
Ja da er det bare å ringe først som sist. Og de har vel fortsatt ansvar for deg såvidt jeg vet.1 uke siden. Såret er hovnet opp og jeg har fått litt feber
1 uke siden. Såret er hovnet opp og jeg har fått litt feber
Jeg mener nå du burde dra inn med en gang, men det er ikke så lenge til i morgen tidlig...Takk for alle svar! Ringte til barsel nå og fikk snakke med gynekolog på føden. Skal møte opp på sykehuset i morgen og få det sjekket! De sa også at jeg skulle ringe direkte om jeg fikk mer feber, dårlig form eller mer symptomer fra såret i mellomtiden, i så fall skulle jeg inn med en gang
Jeg mener nå du burde dra inn med en gang, men det er ikke så lenge til i morgen tidlig...
Men la mann/samboer holde et øye med deg i natt, ikke sikkert du merker det dersom du blir varmere
Uansett, masse lykke til.Takk for råd, skal be han følge med! Kan jo måle når jeg er oppe og ammer også
og enda flere som ikke blir tatt på alvor av helsevesenet og derfor må vente hjemme (a la: "Si ifra hvis du blir dårligere", istedet for: "Vi skal undersøke deg med én gang").Uansett, masse lykke til.
Men du, dersom du tror du må inn, ikke har for lav terskel.
Dersom det er infeksjon og du blir for dårlig kan det også gå utover melkeproduksjonen.
Altså, prøver ikke å gjøre deg hysterisk, men det er alt for mange som prøver å være helter og venter for lenge
Stakkars deg God bedring!Takk for alle svar! Ringte til barsel nå og fikk snakke med gynekolog på føden. Skal møte opp på sykehuset i morgen og få det sjekket! De sa også at jeg skulle ringe direkte om jeg fikk mer feber, dårlig form eller mer symptomer fra såret i mellomtiden, i så fall skulle jeg inn med en gang
Godt å høre. Hvordan går det med deg nå?Da har vi sjekket Hevelsen har gått ned av seg selv, og de var fornøyde med såret! Ingen forklaring på feberen, men den har i alle fall ikke økt på! Så da var det i alle fall sjekket!
Godt å høre. Hvordan går det med deg nå?